صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 122931

وبهمن به مجمع می رود

وبهمن به مجمع می رود
شرکت سرمایه گذاری بهمن (وبهمن) در نظر دارد مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده شرکت را در روز چهارشنبه 29 فروردین ماه برگزار کند.

به گزارش شهر بورس، شرکت سرمایه گذاری بهمن (وبهمن) با درج اطلاعیه ای در کدال از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که در ساعت 15:00 و مجمع عمومی فوق العاده شرکت در ساعت 16:30 روز چهار شنبه مورخ 1403/01/29 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس بزرگراه فتح( جاده قديم کرج) کليومتر 16 سالن همايش شرکت بهمن موتور برگزار می گردد حضور به هم رسانند.

دستورات این دو جلسه جلسه عبارتند از:

استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی.

تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1402/09/30

انتخاب حسابرس و بازرس قانونی

انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار

انتخاب اعضای هیئت‌مدیره

تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره

تعیین پاداش هیئت مدیره

تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس


بیشتر بخوانید:اعضای جدید هیئت مدیره خمحرکه معرفی شد


به استحضار می رساند: در جهت رفاه حال سهامداران محترم، امکان مشاهده مجمع در زمان مقرر از طريق پايگاه اطلاع رسانی به نشانی Www.Bahman.ir فراهم می باشد و سهامداران محترم می توانند با ارائه پرسش و نقطه نظرات خود از طريق سامانه پيام کوتاه به شماره 10000088700048 ما را در برگزاری شايسته مجمع همراهی نمايند. •همچنين با عنايت به ماده 99 لايحه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت، سهامداران که مايل به حضور در جلسه مجمع می باشند می توانند طی ساعات اداری از روز دوشنبه مورخ 27 فروردين ماه تا زمان برگزاری، ضمن مراجعه حضوری به دفتر امور سهام شرکت ( بزرگراه شهيد لشگری، کيلومتر 13، پلاک 279 ) نسبت به دريافت برگه ورود به جلسه مجمع اقدام نمايند. •يادآور می شود: سهامداران محترمی که متقاضی پيگيری و مشاهده مجمع از طريق فضای مجازی می باشند، می بايست در زمان مقرر ( بند فوق ) نام و نام خانوادگی، کد سهامداری و نشانی ايميل خود را از طريق پيامک به شماره 10000088700048 ارسال نمايند. ( نشانی پيوند مشاهده مجمع، نام کاربر و کلمه عبور برای ايشان ارسال خواهد شد )

وبهمن به مجمع می رود

وبهمن به مجمع می رود

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − هفت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان