صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۲۱
کد خبر : 110351

واگذاری محصول جدید سایپا به مادران دارای دو فرزند

واگذاری محصول جدید سایپا به مادران دارای دو فرزند
گروه خودروسازی سایپا محصول جدید خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر واگذار می کند. بر این اساس جزئیات این طرح اعلام شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از اکو ایران، خودروی اطلس از سوی سایپا به مادران دارای دو فرزند و بیشتر که پیش تر سامانه یکپارچه فروش خودرو برای در اختیار گرفتن این خودرو نام نویسی کرده بودند، واگذار می شود.

مدیران سایپا این امکان را فراهم کردند تا مادران واجد شرایط بتوانند علاوه بر خرید نقدی، می توانند این خودرو را پیش خرید کنند.

قیمت اعلامی برای اطلس G از سوی سایپا حدود 406 میلیون و 500 هزار تومان است. متقاضیانی که قصد خرید نقدی با موعد تحویل حداکثر 90 روزه دارند، باید کل مبلغ خودرو را به حساب سایپا واریز کنند.

مادران واجد شرایط چنانچه قصد خرید خودرو به صورت پیش خرید را دارند باید مبلغی حول و حوش 203 میلیون تومان را به حساب خودروسازی سایپا واریز کنند. الباقی قیمت خودرو براساس قیمت زمان تحویل محاسبه و از خریداران اخذ می گردد. موعد تحویل در نظر گرفته شده برای اطلس مرداد و شهریور 1403 است.


پیش فروش شاهین اتوماتیک ویژه بهمن 1402 آغاز شد


خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص قصد دارد این محصول جدید خود را که جز خودروهای دو رنگ سبد محصولاتی این خودروساز محسوب می شود با رنگ های مشکی، مشکی-کرم، سفید-مشکی، سفید-قرمز، نوک مدادی، نقره ای-مشکی، کرم-مشکی، سبز-مشکی، قرمز-مشکی، مسی-مشکی و قهوه ای- کرم در دسترس متقاضیان قرار دهد.

با توجه به اینکه این محصول هنوز آن طور که باید و شاید در بازار حاضر نشده این امکان برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر وجود دارد تا خودروی جدید سایپا را زودتر از متقاضیان دیگر اختیاز بگیرند.

قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست اما با توجه به اینکه هنوز تولید و عرضه آن به مرحله انبوه نرسیده بنابراین صاحبان این خودرو دست بالا را در تعیین قیمت آن دارند.

براساس برنامه ریزی سایپایی ها قرار است اطلس جایگزین کوییک شود. حذف کوییک در شرایطی مدنظر خودروسازی سایپا قرار گرفته است که در حال حاضر تمرکز این خودروساز روی عرضه کوییک با مدل های مختلف است تا به نوعی سبد محصولاتی خود را متنوع کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

محمد سه شنبه , 3 بهمن 1402 - 16:11

تو را به خدا دعوتنامه ساینا دوگانه آذر رو ارسال کنید من یکماهه دارو ندارمو فروختم که خودرو رو تحویل بگیرم آبروم داره میره پیش زن و بچم دارم از جیب میخورم کدملی بنده ۰۰۷۵۰۰۶۶۳۴

علی چهارشنبه , 4 بهمن 1402 - 1:16

بابا این هم شد قانون خجالت نمی‌کشید. فقط مادران دارای ۲ فرزند فقط مادران که از سال ۱۴۰۰ به بعد بچه دنیا میارن براشون ثبت نام میشه طرح جایگزین خودروی فرسوده کسی که پلاک انتظامی داره ممنوع 😂😂😂دارید لگن تولید میکنید زیاد تولید کنید و نمایندگی‌ها رو باز کنید بفروشید دیگه توان تولید کمه واردات کنید خیلی آدم پول دار تو این مملکت هستن که ماشین میخرن

جعفر چهارشنبه , 4 بهمن 1402 - 21:20

بی انصاف ترین و سخیف ترین امتیاز دهی به فرزند آوری در دنیا
متعلق به ایران هستش ….؟؟!!!! به دلیل اینکه هیچ و پوچ….رو امتیاز حساب می‌کنه….کمی برید مطالعه بکنید ببینید بقیه کشورها برای فرزندا آوری چی به خانواده‌ها میدم…..

سجاد جمعه , 6 بهمن 1402 - 13:53

این شرایط واقعا خیلی خاصه هیچ جای دنیا اینجوری دهن ملت مورد انایت قرارنمیدن

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان