صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 108352

واگذاری سهام وپارس توسط خودرو

واگذاری سهام وپارس توسط خودرو
شرکت ایران خودرو (خودرو) جهت واگذاری سهام بانک پارسيان فراخوان عمومی داده است.

به گزارش شهر بورس، شرکت ایران خودرو (خودرو) با افشای اطلاعات گروه ب در کدال اعلام کرد در راستای اجرای الزامات و رعايت قوانين و مقررات بانك مركزی جمهوری اسلامی ايران، شركت ايران‌ خودرو در نظر دارد سهام بانك پارسيان متعلق به شركت‌های گروه را به صورت بلوكی به اشخاص حقيقی و حقوقی واجد شرايط با رعايت تشريفات قانونيی از طريق مزايده عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار، واگذار نمايد.

متقاضيان می ‌توانند برای اعلام آمادگی خريد و تكميل فرم های مربوطه از تاريخ انتشار اين آگهی به مدت پانزده روز به معاونت مالی و اقتصادی شركت ايران‌خودرو واقع در كيلومتر 14 جاده مخصوص كرج، بلوار ايران‌خودرو (شماره تلفن تماس 48223558) مراجعه نمايند. در صورت تاييد صلاحيت متقاضيان خريد، برابر با قوانين بانك مركزی جمهوری اسلامی ايران، اقدامات لازم به منظور واگذاری سهام انجام خواهد شد.


وپارس از کاهش زیان بانک خبر داد


حائـز توجه است كليه شرايط عرضه و واگذاری سهام بانك پارسيان پس از تكميل فرآيند قانونی از طريق سازمان بورس و اوراق بهادار به اطلاع عموم خواهد رسيد. اين آگهي هيچ گونه حق و ادعايی را برای متقاضيان ايجاد نمي‌نمايد. ارائه فرم‌ها صرفا از طريق روش تعريف شده در اين آگهی صورت می‌پذيرد.

واگذاری سهام وپارس توسط خودرو

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان