شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
کد خبر : 9508

واکنش منفی بورس به مجلسی‌ها

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، تمایلات بازار سهام به شدت منفی است و همین موضوع باعث می‌شود تا به اخبار مثبت واکنش مثبت نداشته باشد و به نوعی بازار سهام به دلیل ریسک انتخابات آمریکا عقب‌نشینی کرده است و به نظر می‌رسد تا مشخص نشدن تکلیف انتخابات آمریکا و به تبع آن قیمت دلار

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، تمایلات بازار سهام به شدت منفی است و همین موضوع باعث می‌شود تا به اخبار مثبت واکنش مثبت نداشته باشد و به نوعی بازار سهام به دلیل ریسک انتخابات آمریکا عقب‌نشینی کرده است و به نظر می‌رسد تا مشخص نشدن تکلیف انتخابات آمریکا و به تبع آن قیمت دلار روند بازار نوسانی خواهد بود.

با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در نمادهای شاخص‌ساز باعث ریزش 1.71 درصدی شاخص کل بازار سهام شد و شاخص هم‌وزن نیز بیش از نیم درصد ریزش کرد و این نشان از کلیت منفی بازار سهام و همچنین صف‌های فروش زیاد است.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای پاکشو، شاروم، شصدف و شسینا نمادهایی هستند که در گروه شیمیانی در مدار مثبت معامله می‌شوند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در جریان جلسه علنی مجلس برای جمایت از بازار سهام موضوعات قیمت‌گذاری فولاد و نرخ سود بانکی مد نظر کمسیون اقتصادی قرار گرفت.

عرضه در بازار سهام به دلیل ریسک انتخابات آمریکا باعث ریزش بازار سهام است اما بسیاری از کارشناسان معتقدند بازار سهام انتخابات آمریکا را پیش‌خور کرده است و حتی در صورت وقوع بدترین سناریوها بعد از انتخابات آمریکا ریزش جدی نخواهیم داشت.

نمادهای فملی، فولاد و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر بازار سهام داشتند و همچنین صف‌های فروش کاوه، فخوز، وبملت، وبصادر و خودرو جمع‌اوری شدند.

ریزش بازار سهام طولانی شده است و به نظر می‌رسد به لحاظ تکنیکالی باید روند بازار سهام بهبود پیدا کند اما متغییرهای بازار سهام از جمله قیمت دلار انتظار انتخابات آمریکا را می‌کشند.

بیشتر بخوانید؛
روند بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا چگونه خواهد بود؟
عرضه اولیه جدید در راه بورس؛ یک شستای دیگر در راه است

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 8 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان