صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
کد خبر : 89623

واکنش قاضی زاده هاشمی نسبت به تشکر رئیس جمهور

واکنش قاضی زاده هاشمی نسبت به تشکر رئیس جمهور
قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به تشکر رئیس جمهور در همایش بزرگداشت خانواده شهدای مدافع حرم واکنش نشان داد.

به گزارش شهر بورس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نسبت به تشکر رئیس جمهور در همایش سراسری بزرگداشت خانواده شهدای مدافع حرم واکنش نشان داد.

متن پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شرح ذیل است؛
 من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
از لطف و محبت جناب آقای آیت‌الله دکتر رئیسی به اینجانب و سایر همکاران کمال قدردانی و سپاس را دارم و همان طور که ایشان فرمودند امروز خدمت به خانواده معظم شهدا و جانبازان از افتخارات همۀ ما و این دولت است.
همان طور که در این همایش عرض نمودم تمام تلاش‌مان در بنیاد شهید و امور ایثارگران آن است که به نیازهای مادی و معنوی خانواده معظم شهدا و جانبازان پرداخته و پیگیری شود.
از جامعه بزرگ ایثارگری خاضعانه خواهشمندم که ما را در مسیر انجام خدمت خالصانه از دعای خیر خودشان محروم نفرمایند. باشد که شفاعت خاصه شهدا نصیب حال همۀ ما بشود. ان‌شاء الله
لازم به ذکر است، بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستا حفظ ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا، همزمان با سالروز شهادت شهید محسن حججی، همایشی برای دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در محل سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور و برخی مقامات دولتی برگزار کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − نه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان