تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر : 96953

وام قرض الحسنه 300 میلیونی خارج از نوبت به کدام افراد تعلق می گیرد؟

وام قرض الحسنه 300 میلیونی خارج از نوبت به کدام افراد تعلق می گیرد؟
رئیس دانشگاه تهران در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی دانشگاه تهران، درباره اعطای وام قرض الحسنه 300 میلیونی خارج از نوبت توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهر بورس، سید محمد مقیمی روز سه‌شنبه دوم آبان ماه در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی دانشگاه تهران در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری علیه‌السلام، گفت: دانشگاه تهران باید پرچمدار تمدن‌سازی در کشور باشد و بیانات مقام معظم رهبری و بزرگان کشور همه بیانگر این است که دانشگاه‌ها باید محور شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی باشند. لذا انتظار می‌رود دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه پیشرو و پیشگام، الگوی عملی در این زمینه ارائه کند.

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه خانواده مهمترین سلول تمدن نوین اسلامی است، گفت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ستادی با عنوان ستاد جوانی جمعیت در دانشگاه تهران متشکل از معاونان دانشگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شکل گرفته است و این ستاد با شورای راهبردی که در رأس آن قرار دارد، باید خانواده‌محوری را به مثابه یک زنجیره و چرخه و همچنین تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده را مورد توجه قرار دهد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + ده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان