تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
کد خبر : 112070

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

وام قرض‌الحسنه مائده بانک توسعه تعاون + روش دریافت

وام قرض‌الحسنه مائده بانک توسعه تعاون + روش دریافت
طرح قرض الحسنه مائده بانک توسعه تعاون برای مشتریانی که به تسهیلات بانکی نیاز دارند، هزینه کمتری ایجاد می‌کند.

به گزارش شهر بورس، وام قرض الحسنه مائده بانک توسعه تعاون گزینه ای مناسب برای دریافت تسهیلات بانکی است. این طرح برای مشتریانی که به تسهیلات بانکی نیاز دارند، هزینه کمتری ایجاد می‌کند.

پشتیبانی مستمر بانک توسعه تعاون در این طرح باعث راحتی مشتریان در فرآیند دریافت تسهیلات بانکی می‌شود. برای شرکت در طرح قرض الحسنه مائده بانک توسعه تعاون، باید شرایط مربوط به آن را رعایت کنید.

طرح قرض‌الحسنه مائده با هدف رسیدگی به نیازهای ضروری مشتریان فردی و حقوقی و همچنین حمایت از شرکت های تعاونی و متقاضیان اشتغال‌زایی راه‌اندازی شده است. این طرح گسترده به گونه‌ای طرح‌ریزی شده است که تمام اقشار جامعه را در بر گیرد و همچنین از گسترش کسب و کارهای کوچک، متوسط و دانش‌بنیان حمایت کند.

مزایای طرح قرض الحسنه مائده بانک توسعه تعاون:

سودآوری بیشتر: طرح قرض الحسنه مائده بانک توسعه تعاون با بهره‌مندی از نرخ بهره پایین، فرصتی مناسب را برای توسعه کسب و کارها و بهبود سودآوری فراهم می‌کند.

کمترین هزینه‌: با دریافت تسهیلات بانکی طبق این طرح، مشتریان می‌توانند هزینه‌های خود را به حداقل رسانده و منابع صرفه‌جویی شده را در سایر امور بکار ببرند.

پشتیبانی کامل: بانک توسعه تعاون با ارائه پشتیبانی گسترده به مشتریان در طول روند درخواست تسهیلات بانکی، همواره در کنار آنان است و به ایجاد حس راحتی و اطمینان در مشتریان کمک می‌کند.

همچنین کسب و کارهای خرد و دانش‌بنیان نیز به عنوان شرکت های حقوقی می‌توانند در قالب این طرح و با رعایت قوانین از وام قرض الحسنه استفاده نمایند.

طرح مائده ساختاری فراهم آورده است که سازمان‌ها و نهادهای دولتی می‌توانند مزایای پس‌انداز را برای کارکنان خود فراهم آورند.

این وام با نرخ کارمزد بسیار اندک 0 تا 4 درصد و با بازپرداخت حداکثری 60 ماهه به متقاضیان پیشنهاد می‌شود. علاوه بر این، امکان وجود دارد که مشتریان حساب خود را به بستگان درجه یک و یا سایر افراد تحت شرایط خاص انتقال دهند.

همچنین تنوع در نرخ کارمزد و تنوع شرایط اعطای وام و قابلیت استفاده توسط سازمان ها و ادارات از مزایای قابل ذکر این طرح می باشد.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه مائده بانک توسعه تعاون:

برای بهره‌مندی از مزایای طرح، مشتریان بایستی با افتتاح سپرده و تضمین گردش مالی مورد نیاز، نشان دهند که برای دریافت وام واجد شرایط هستند.

بر اساس موازین شرع مقدس اسلام، بانک برای پرداخت وام هیچ‌گونه شرط و تعهدی نداشته و متقابلاً از مشتریان محترم هم شرطی را نخواهد پذیرفت. پرداخت وام بر اساس آیین‌نامه و ضوابط داخلی بانک می‌باشد.

سقف وام و مدت زمان بازپرداخت

پرداخت وام تا سقف 7.5میلیارد ریال (750 میلیون تومان) برای کسب و کارهای خرد و دانش‌بنیان

پرداخت وام تا سقف 3 میلیارد ریال (300 میلیون تومان) برای نیاز های ضروری و اشتغالزایی افراد حقیقی

فرآیند دریافت خدمت

متقاضیان پس از افتتاح سپرده کوتاه مدت یک صدم درصد و ایجاد معدل مورد نیاز برای تخصیص وام به ارائه درخواست وام پرداخته و با توجه به نیاز مشتری و شرایط طرح اقدام به تشکیل پرونده اعتباری مطابق با مقررات ناظر بر آن می کنند تا پرداخت صورت گیرد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =

امین سه شنبه , 10 بهمن 1402 - 12:59

بسیار عالی می‌باشد

موسی پور پنجشنبه , 12 بهمن 1402 - 13:26

سلام من کارت یارانه همین صندوق هستش میتونم وام یارانه رابگیرم و چه مدارکی نیاز است

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان