تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۵:۰۰
کد خبر : 85625

وام طرح ارغوان بانک سینا چقدر است؟

وام طرح ارغوان بانک سینا چقدر است؟
در این گزارش تمامی شرایط و مراحل دریافت وام طرح ارغوان بانک سینا بررسی شده است. این وام فرصتی مناسب برای افرادی است که نیازمند پول هستند.

به گزارش شهر بورس، وام طرح ارغوان بانک سینا فرصت بسیار مناسبی است برای کسانی که نیازمند پول هستند. حال سوال این است که وام طرح ارغوان بانک سینا چقدر است؟

افزایش سرمایه همیشه یکی از دغدغه‌های آدم‌هایی است که شاید خیلی اهل ریسک و کارهای اقتصادی نیستند. طرح ارغوان بانک سینا بیشتر از هر کس، به درد همین افراد می‌خورد. کسانی که پس‌اندازی دارند اما مقدار این پس‌انداز به قدری نیست که بتوانند ماشین، کالا یا وسایل موردنیازشان را بخرند، یا پولشان را تبدیل به سرمایه‌ای برای کسب‌وکار کنند. بعضی‌ها هم همیشه مقداری پول در حساب بانکیشان دارند اما برنامه‌ای برای آن نقدینگی در نظر نگرفته‌اند. طرح ارغوان بانک سینا علاوه بر تمام متقاضیان وام، به درد تمام این دسته از افراد می‌خورد.

طرح ارغوان بانک سینا چقدر وام می‌دهد؟

طرح ارغوان بانک سینا با شعار « 2ماهه سرمایه خود را 5/2برابر کنید» این امکان را برای مشتریانش فراهم کرده تا پس‌اندازشان را در حساب بانک سینا بگذارند و بعد از گذشت 2 تا 6 ماه براساس میانگین حساب از این بانک وام بگیرند. میزان مدت زمانی که پول در حساب شما باقی می‌ماند هم ارتباط مستقیمی به مقدار وام و میزان سودی که بانک آن وام را به‌تان می‌دهد، دارد. یعنی هر قدر زمان بیشتری پول داخل حساب‌تان بماند، می‌توانید وام بیشتر با سود مناسب‌تری از بانک سینا بگیرید. اما برای استفاده از مزایای طرح ارغوان چقدر نیاز داریم؟ حداقل پولی که برای استفاده از تسهیلات میانگین حساب بانک سینا در طرح ارغوان نیاز دارید، 5 میلیون تومان است. که بعد از گذشت 2 ماه می‌توانید تا 2/5برابر ان وام بگیرید. اما سقف وامی که طرح ارغوان به متقاضیانش می‌دهد، چقدر است؟ سقف تسهیلات برای افراد عادی 200 میلیون تومان و برای صاحبان کسب‌وکار و دارای پروانه کسب 500میلیون تومان است.


بیشتر بخوانید:شرایط جدید دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا اعلام شد


اقساط وام طرح ارغوان چقدر است؟

اگر قصد گرفتن وام طرح ارغوان بانک سینا را دارید و ترجیح می‌دهید در اقساط بلندمدت‌تری وام‌تان را برگردانید، این قانون طلایی را یادتان بماند:‌ «به ازای هر ماه سپرده‌گذاری، 6ماه به زمان بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.» یعنی اگر بعد از 2ماه از زمان افتتاح حساب سپرده وام بگیرید، اقساط وام 12 ماهه خواهد بود و اگر سقف 6 ماه سپرده‌گذاری‌تان را طی کنید، وام شما با اقساط 36 ماه خواهد بود. برای اطلاع از ضریب تسهیلات – مثلا اگر سپرده 100 میلیونی گذاشته‌اید و ضریب تسهیلات آن 150درصد است، یعنی 1/5 برابر موجودی حساب‌تان وام به شما تعلق می‌گیرد- و مدت بازپرداخت تسهیلات و سود وام طرح ارغوان کافی است جداول زیر را ببینید.

 

وام طرح ارغوان بانک سینا وام طرح ارغوان بانک سینا وام طرح ارغوان بانک سینا وام طرح ارغوان بانک سینا

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 20 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان