تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۶
کد خبر : 127256

واریز 2 میلیون تومان به حساب معلمان + جزئیات

واریز 2 میلیون تومان به حساب معلمان + جزئیات
وزیر آموزش و پرورش به مناسبت فراررسیدن روز معلم از واریز ۲ میلیون تومانی به حساب فرهنگیان خبر داده است.

به گزارش شهر بورس، وزیر آموزش و پرورش به مناسبت فراررسیدن روز معلم از واریز ۲ میلیون تومانی به حساب فرهنگیان خبر داده است.

واریز هدیه روز معلم

طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است.

آخرین اخبار فرهنگیان / جبران حقوق معلمان با اضافه کاری

همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند. بعد از اجرای رتبه بندی معلمان میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند. تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم.


بیشتربخوانید: مطالبات این معلمان تا پایان اریبهشت واریز می‌شود


دانشجومعلم دیگری نیز در خصوص رفاهیات معلمان، واریز حق التدریسی‌ها و فوق‌العاده ویژه معلمان پرسید که وزیر آموزش و پرورش در جواب گفت: رفاهیات فرهنگیان در سال گذشته هم نداشتیم اما امسال پاداشی به عنوان روز معلم برای فرهنگیان امشب واریز می‌شود.

وی گفت ساماندهی حق‌التدریسی‌ها امسال بهتر از سال‌های قبل بوده که سه ماه آن واریز شده و طی ۲ هفته دیگه ۳ ماه دیگر هم واریز می‌شود و تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید هم کلا از این بابت تسویه می‌کنیم. فوق العاده ویژه را هم همه دریافت می‌کنند اما فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی به همه تعلق نمی‌گیرد بلکه به معلم چند پایه، روستایی و شبانه روزی تعلق می‌گیرد.

چرا ۱۲ اردیبهشت روز معلم است؟

۱۲ اردیبهشت قبل از انقلاب ۵۷ روز معلم نامگذاری شده بود زیرا در ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۴۰ خورشیدی در تجمع اعتراضی معلمان در میدان بهارستان دبیر یکی از دبیرستان‌های تهران به نام ابوالحسن خانعلی به قتل رسید و از آن پس معلمین این روز را به عنوان روز معلم گرامی می‌داشتند.

پس از انقلاب سال ۱۳۵۷ خبر ترور و قتل مرتضی مطهری به دست اعضای گروه فرقان (که شب قبل اتفاق افتاده بود) در ۱۲ اردیبهشت منتشر شد و به همین مناسبت نیز همین روز دوباره به نام روز معلم نامگذاری گردید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + چهارده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان