صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر : 84195

واریز سود 12 ناشر از طریق سجام

واریز سود 12 ناشر از طریق سجام
طبق اطلاعات منتشر شده در خصوص جزییات واریز مطالبات جاری و سنواتی سهامداران در هفته چهارم خرداد ماه سود 12 ناشر از طریق سجام واریز شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از تسنیم، اطلاعات منتشر شده در خصوص جزییات واریز مطالبات جاری و سنواتی سهامداران در هفته چهارم خرداد ماه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، 4 ناشر سود سنواتی و 8 ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده‌اند.

واریز سود سنواتی 4 ناشر

بر اساس این گزارش، در این دوره زمانی، 4 شرکت‌ «شیرپگاه‌ آذربایجان ‌شرقی، باما، تامین‌ سرمایه ‌امین، فراورده‌های‌ غذایی‌ و قند تربت‌ جام»، سود سنواتی یک میلیون و 819 هزار و 194 سهامدار را که شامل 164 میلیارد و 504 میلیون تومان می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده‌اند.


خبر مهم برای سهامداران سجام


واریز سود جاری 8 ناشر

همچنین در هفته چهارم خرداد ماه امسال، 8 ناشر «سرمایه‌گذاری ‌اقتصاد شهر طوبی، ص‌.س‌. املاک ‌و مستغلات ‌مدیریت ‌ارزش ‌مسکن، اقتصادی ‌نگین‌گردشگری ‌ایرانیان، صنایع ‌گلدیران، بیمه ‌ما، کیا الکترودشرق، سرمایه‌گذاری‌ پویا و سیمان‌ سفید شرق‌»، سود جاری 621 هزار و 164 سهامدار که شامل 276 میلیارد و 421 میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان