تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 85096

واریز سود سهام عدالت سال های گذشته

واریز سود سهام عدالت سال های گذشته
اگر سهامداری سود سال های 98 تا 1400 را دریافت نکرده‌، می تواند با ثبت نام در سامانه سجام، از واریز سود سهام عدالت سال های گذشته بهره مند شود.

به گزارش شهر بورس، سهامدارانی که سود سال های گذشته سهام عدالت خود را دریافت نکردند، می توانند با بروز کردن اطلاعات خود، تمامی این سود ها را در اولین موعد پرداخت سود سهام عدالت دریافت کنند.

محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، با اشاره به واریز سود سهام عدالت گفت: در سال گذشته شاهد بودیم که سود عملکرد مالی شرکت ها به طور عمده در دو مرحله واریز شد و در شرایط فعلی عدد قابل توجهی از منابعی که قابل واریز باشد، باقی نمانده است و صرفه به مقیاس واریز هم وجود ندارد. به همین سبب واریز جداگانه این مقدار مانده، غیر منطقی است و قطعا از سوی مردم نیز بازخورد خوبی نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید : جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی امروز 7 تیر 1402 اعلام شد


مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه مبلغ قابل توجهی از سودهای سال 1400 نمانده است بنابراین به احتمال زیاد سودهای باقیمانده سال 1400 با سود سال مالی 1401 تجمیع خواهد شد تا صرفه به مقیاس بوده و در ذهن مردم نیز نقطه نظر منفی وجود نداشته باشد. بنابراین می توان گفت فعلا سود واریزی، نخواهیم داشت.

واریز سود سهام عدالت سال های گذشته

باغستانی، در پاسخ به این سوال که اگر سهامداران مشکلات عدم دریافت سود دوره‌های قبل خود را رفع کنند هنگام واریز سود عملکرد مالی سال 1401 سودهای گذشته را دریافت خواهند کرد یا خیر؟ گفت: سود سال مالی 98، 99 و 1400 در اختیار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی است و اگر سهامداری سود این سال ها را دریافت نکرده‌ است، می تواند با ثبت نام در سامانه سجام و بروز کردن اطلاعات خود، تمامی این سودها را در اولین موعد پرداخت سود سهام عدالت، دریافت کند و این سودها به حساب او واریز خواهد شد.

منبع : اقتصاد 100

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان