صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 108230

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

همه چیز درباره «فام» نرم افزار موسسه ملل

همه چیز درباره «فام» نرم افزار موسسه ملل
«فام» نرم افزار موسسه ملل است که مشتریان با استفاده از آن می‌توانند از خدماتی مانند دریافت رمز پویا، استعلام چک و دیگر خدمات استفاده کنند.

به گزارش شهر بورس، با گسترش اینترنت و فضای مجازی استفاده از اپلیکیشن‌ها به ویژه در حوزه بانک‌داری هم رشد چشمگیری داشت و بانک‌ها و موسسات اعتباری تلاش کردند با نرم افزارهای ویژه بیشترین خدمات را برای راحتی مشتریان ارائه دهند.

موسسه مالی اعتباری ملل نیز با طراحی نرم افزار فام تلاش کرده است ضمن کاهش مراجعه مشتریان با شعب این موسسه بیشترین خدمات غیرحضوری را ارائه دهد.

نرم افزار فام در سال 1398 به عنوان رمزساز موسسه ملل معرفی شد اما به مرور زمان بر امکانات و خدمات آن افزوده شد، به گونه‌ای که در حال حاضر بیشترین خدمات غیرحضوری را به مشتریان این موسسه ارائه می‌دهد.

فام در بستری امن و مطمئن و ضمن حفظ محرمانگی اطلاعات شخصی و مالی کاربران، توانسته است با دسترسی آسان و سریع خدمات مورد نیاز کاربران را در تمامی ساعات شبانه روز با حداکثر تاثیرگذاری و دامنه نفوذ به وجود آورد.


بیشتر بخوانید: نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل محصول برتر سال شد


نرم افزار فام امکان دریافت برای سیستم عامل اندروید و آیفون را دارد و نسخه تحت وب آن نیز برای راحتی بیشتر مشتریان طراحی شده است.

اخیراً جشنواره انتخاب محصولات برتر سال ۱۴۰۲ برگزار شد و مدال جشنواره محصولات برتر به نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل که توسط شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل( فام) تولید و پشتیبانی می شود، اهدا شد. رئیس اداره فناوری‌های نوین شرکت فام در ارائه محصولات این جشنواره، اپلیکیشن فام را اولین اپلیکیشن پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی کرد.

مزایای استفاده از نرم افزار فام

مشتریان موسسه مالی اعتباری ملل با نصب نرم افزار فام می‌توانند رمز دوم پویای خود را هم از طریق این اپلیکیشن فعال کنند و نیازی به مراجعه به شعب یا خودپردازهای این موسسه وجود ندارد.

این نرم افزار علاوه بر امکاناتی مانند امکان افتتاح حساب آنلاین، انتقال وجه، خرید شارژ و اینترنت، پرداخت قبوض و… امکان ثبت، تاییدیه دریافت، انتقال، استعلام و کلیه فعالیت‌های چک‌های صیادی و امکان استعلام انتقال وجه‌های انجام شده از فام در مقصد را هم دارد.

دانلود نرم افزار فام

مشتریان موسسه مالی اعتباری ملل می‌توانند با استفاده از برنامه بازار یا سیب اپ این نرم افزار را برای تلفن همراه خود دریافت و نصب کنند و یا از وب اپلیکیشن نرم افزار بر روی رایانه شخصی خود استفاده کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان