شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
کد خبر : 56084

همایش رایگان آشنایی با NFT برگزار می شود

همایش رایگان آشنایی با NFT برگزار می شود
همایش رایگان آشنایی با نحوه ثبت و فروش مالکیت معنوی آثار هنری (NFT) شهریورماه سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، همایش رایگان آشنایی با NFT توسط موسسه فرهنگی هنری سیما هنر آرکا و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی برگزار می‌‎شود.
مرتضی مختاری، استاد دانشگاه و کارشناس حوزه بلاک چین، مدرس همایش رایگان آشنایی با نحوه ثبت و فروش مالکیت معنوی آثار هنری (NFT)خواهد بود.
همایش رایگان آشنایی با NFT هشتم شهریورماه در محل هتل بین‌المللی شهریار تبریز خواهد بود شرکت در آن برای عموم آزاد است.
علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در این همایش به سایت www.ebilit.com مراجعه و دعوت نامه رایگان شرکت در این همایش را دریافت کنند.


بیشتر بخوانید:روش واردات با رمز ارز


بهنام قدیری، مدیرعامل فرهنگی هنری سیما هنر آرکا درباره این همایش، اظهار داشت: بیماری کرونا تلنگری به هنرمندان شد تا بتوانند محصولات خود را در فضای مجازی عرضه کنند. برگزاری همایش رایگان آشنایی با NFT در شهر تبریز اتفاق مهمی است که با همکاری آقای دکتر مختاری انجام می‌گیرد.
وی یادآور شد: در دوران شیوع بیماری کرونا، همه در تلاش برای عرضه محصولات‌شان بودند، اما برای هنرمندان راهی ارائه نشده بود. مزیت NFTها برای هنرمندان این است که اگر چنین بحرانی بار دیگر اتفاق بیفتد و هنرمندی وسع مالی چندانی برای برگزاری نمایشگاه نداشته باشد، می‌تواند از طریق فضای متاورس این کار را انجام بدهد.
قدیری عنوان کرد: دنیای متاورس به هنرمندان کمک می‌کند تا مسیر تفکر و ارائه آثارشان تغییر کند و حتی یک نمایشگاه بین المللی باشد در متاورس داشته باشند، چراکه نگارخانه بین المالی محدود به مکان نیست و تحت هر شرایطی آنها می‌توانند بدون محدودیت زمان و مکان آثار خود را ارائه کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 10 =

پراپ تریدینگ

کمان