تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۰۸
کد خبر : 85693

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

هاوینگ لایت کوین تا کمتر از یک ماه دیگر

هاوینگ لایت کوین تا کمتر از یک ماه دیگر
تا هاوینگ لایت کوین کمتر از یک ماه زمان باقی مانده است؛ این اتفاق یک رویداد مهم برای معامله گران ارزهای دیجیتال به حساب می آید.

به گزارش شهر بورس، اولین هاوینگ لایت کوین در آگوست سال 2015 رخ داد و با کمی تاخیر در مارس 2017 قیمت نزدیک به 13000 درصد رشد و از 3 دلار به 420 دلار صعود کرد. پس از ایجاد سقف قیمتی طی 356 روز از 420 دلار به 23 دلار نزول و تقریباً 95 درصد کاهش قیمت داشته است.

دومین هاوینک لایت کوین در آگوست سال 2019 اتفاق افتاد؛ درست در جایی که قیمت 60 دلار بوده و طی یک بازه 213 روزه از 60 دلار به 25 دلار نزول و کف قیمتی را ثبت کرده است.

دقیقا از مارس سال 2020 قیمت توانست طی 420 روز 1555 درصد رشد داشته باشد و از 25 دلار دوباره سقف قیمتی 420 دلاری را تاچ کند. دقیقا طبق اصلاح هاوینگ قبلی نزدیک به 90 درصد از ارزش خود را از دست داد و کف 40 دلاری را ثبت کرده است.


بیشتر بخوانید: قیمت ارزهای دیجیتال امروز | شیب صعودی ملایم در بازار رمزارزها


رفتار حرکتی در لایت کوین نشان داده نزدیک به هر هاوینگ قیمت رشد محدودی داشته و خود را به 50 درصد اصلاح هاوینگ قبلی رسانده است.

با این تفاسیر می تونیم نتیجه گیری کنیم که بعد از ایجاد هاوینگ، طبق رفتار حرکتی در گذشته قیمت با یک اصلاح توانایی بازپس‌‎گیری سقف قبلی و رشد برای سقف حرکتی قبل خود را خواهد داشت.

هاوینگ لایت کوین چیست؟

یعنی ماینرهای بلاکچین لایت کوین در ازای اضافه کردن بلاک به بلاک چین لایت کوین ارز دیجیتال آن را پاداش می گیرند و بعد به بازار عرضه می‌کنند. ماینرهای لایت کوین چقدر پاداش می‌گیرند؟ پاداش ماینرها مقدار ثابتی نیست و هر 4 سال یکبار این پاداش نصف می‌شود.

هاوینگ لات کوین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان