شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
کد خبر : 8424

نگاهی به وضعیت بورس امروز/ فروش حقوقی‌ها سرعت بورس را گرفت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با رشد 2.37 درصدی به یک میلیون و 704 هزار واحد رسید و این رشد شاخص با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز همراه بود. همچنین امروز ارزش مجموع معاملات امروز به 23,215 میلیارد تومان رسید. در جریان معاملات امروز نمادهای خودرویی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با رشد 2.37 درصدی به یک میلیون و 704 هزار واحد رسید و این رشد شاخص با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز همراه بود.

همچنین امروز ارزش مجموع معاملات امروز به 23,215 میلیارد تومان رسید. در جریان معاملات امروز نمادهای خودرویی با افزایش تقاضا همراه بودند اما با عرضه حقوقی‌ها در این نماد همراه شدند و عرضه بر تقاضا پیشی گرفت و این نمادها با صف خرید همراه شدند و سرعت رشد بورس کاهش یافت.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در جریان معاملات امروز نمادهای فلزات اساسی و بانک‌ها شاخص برتر صنعت بودند. امروز نماد انرژی 3 که از اولین روزهای افت بازار متوقف شده بود به گردونه معاملات بازگشت اما بعد از زمان اندکی به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب دوباره متوقف شد و سرعت رشد بورس باردیگر کاهش یافت.

امروز مهلت پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم نیز تا یکشنبه (99/6/30) تمدید شد و امیدواریم تا این زمان نمادهای حاضر در این صندوق بازگشایی شوند.

همچنین در جلسه‌ای که صبح امروز با حضور اعضای هییت عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد، سازوکار حمایت از بازار سرمایه با استفاده از سپرده گذاری یک درصد منابع صندوق توسعه ملی مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید؛
تحلیل بورس امروز: پشت پرده عقب‌نشینی ناگهانی خودرویی‌ها/ بازار آینده خوبی دارد
موافقت کمیته خودرو با فروش فوق‌العاده ۱۵۲‌هزار دستگاه خودرو تا پایان امسال
عبور شاخص کل بورس از کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان