شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۱۰
کد خبر : 8248

نگاهی به بازار امروز/ خبری خوب برای سهامداران 2 سهم فلزی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش گشایش بازار امروز با افزایش تقاضا در نمادهای فلزی از جمله کاوه، فولاد و معدنی هم‌چون کگل همراه است. پتروشیمی‌های زاگرس، آریا و شغدیر نیز در صدر تقاضا برای خرید قرار دارند و وضعیت سهامداران نسبت قابل توجه است. همچنین یکی از مهم ‌ترین خروجی‌های جلسه

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش گشایش بازار امروز با افزایش تقاضا در نمادهای فلزی از جمله کاوه، فولاد و معدنی هم‌چون کگل همراه است. پتروشیمی‌های زاگرس، آریا و شغدیر نیز در صدر تقاضا برای خرید قرار دارند و وضعیت سهامداران نسبت قابل توجه است.

همچنین یکی از مهم ‌ترین خروجی‌های جلسه دیروز درباره دو شرکت غول فلزی بود، اعتبار بازارگردان‌های فملی و فولاد به میزان ۵۰۰ و ۷۰۰ میلیارد تومان تقویت و در صورت لزوم، امکان افزایش بیشتر وجود دارد.

نمادهای معاملاتی مرقام، غشاذر، ثامید، های_وب، وهور و خصدرا متوقف شدند، همچنین نماد های خودرویی همچنان صف فروش پرقدرت دارند و خبری خوب برای سهامداران آن است.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، همچنین قرار بود امروز منابع صندوق توسعه ملی در اختیار صندوق ثبات بازار سرمایه قرار بگیرد و تصمیمات شورای عالی بورس و جلسه غیر علنی مجلس در راستای حمایت از آن بوده است، هرچند این سرمایه ثابت کرده است که حمایت مقطعی و دستوری تاثیر چندانی در روند بلند مدت بازار ندارد.

بیشتر بخوانید؛
رشد ارزش سهام عدالت در روز منفی بورس
واکنش رئیس اتحادیه به وضعیت بازار مواد شوینده
آیا امکان تغییر روش آزادسازی سهام عدالت فراهم می‌شود؟
ضمانت وام ودیعه مسکن باز هم تغییر کرد/ وام ۵۰ میلیونی با ۲ ضامن!
معاون بازار بورس: دسترسی مستقیم مردم به سامانه معاملاتی اشتباه است

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 3 =

پراپ تریدینگ

کمان