شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
کد خبر : 76402

در پاسخ به شهر بورس مطرح شد؛

نوید امجد: شانس مستقلین برای موفقیت در انتخابات اتاق بازرگانی بالاست

نوید امجد: شانس مستقلین برای موفقیت در انتخابات اتاق بازرگانی بالاست
نوید امجد رییس کمیسیون قیر اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی ایران گفت: با توجه به شناختی که از فعالین اقتصادی دارم شانس مستقلین برای موفقیت در انتخابات اتاق بازرگانی بالاست.

به گزارش شهر بورس، نوید امجد رییس کمیسیون قیر اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فضای فعالیت اقتصادی امروزه سخت شده و اکوسیستم اقتصادی فعلی برای فعالین اقتصادی چندان مناسب نیست. نوسانات فعلی اقتصادی می تواند فعالیت اقتصادی را دچار مشکل کند و چه از بُعد خارجی و چه داخلی وضعیت پایداری نداریم و فعالیت اقتصادی در این فضا کار سختی محسوب می‌شود.

این کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز ادامه داد: آفت منیت باعث شده تا تشکل‌های ما در کار تیمی دچار مشکل شوند و در برخی موارد نیز از تشکل‌ها برای منافع شخصی استفاده می‌شود که آفت فعالیت‌های تشکلی محسوب می‌شود.

وی افزود: احساس کردم که می‌توانم نماینده طیف فکری جوانان در اتاق بازرگانی باشم و بتوانم تفکر جدیدی به اتاق تزریق کنم و تا به امروز نیز احساس میکنم برنده بوده‌ام.

نوید امجد خاطرنشان کرد: جوانان ما قابلیت کار تیمی را دارند و شاید خیلی‌ها باشند که شایسته‌تر از من باشند ولی فضا برایشان مناسب نبوده که ورود کنند و من آمده‌ام تا نماینده این جوانان باشم.

این کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز گفت: در خصوص ائتلاف جوانان جرقه‌‌های اولیه ایجاد شد ولی چون ما در کارزار انتخاباتی هستیم هر تیم و فرد انتخاباتی استراتژی‌های انتخاباتی خاص خود را دارد و یکی از آن‌ها استراتژی برای برنده شدن در انتخابات است.

وی ادامه داد: ما به دنبال ایجاد گفتمان هستیم. اگر حتی در این دوره فردی مثل من به جمع نمایندگان اتاق راه نیابد اطمینان دارم که برای دور بعدی جوانان زیادی در جمع هیأت نمایندگان اتاق خواهیم داشت.

نوید امجد رییس کمیسیون قیر اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی ایران در پاسخ به خبرنگار شهر بورس درباره اینکه با توجه به حضور ۳ ائتلاف، آیا شانسی برای خود می‌بیند، تصریح کرد: من باورم این نیست که حافظه ما کوتاه است. من، ملت و هم‌شهریانم را افرادی آگاه، با شور و اشتیاق بالا می دانم. بحث ائتلاق در دو دور اخیر اتاق مرسوم شده است. ما یک سری گزینه‌های روی میز داریم و اعضا ترجیح می‌دهند به ائتلافی که معتقدند رای بدهند تا در کار تیمی موفق شوند و خواسته‌های ما را برآورده کنند، اما اینطور نیست که تماماً به یک ائتلاف رای دهیم و همین هم تضمینی باشد بر اینکه در برآورده سازی خواسته های ما موفق شوند.

وی درباره وضعیت فعلی اقتصادی کشور و اینکه در صورت کسب رای اعتماد فعالان اقتصادی تا چه میزان می‌تواند بر رفع مشکلات آن‌ها تاثیرگذار باشد، اذعان داشت: ما در قطاری در حال حرکت هستیم و امروز منِ نوعی به عنوان هیات نمایندگان تبریز اگر انتخاب شوم یک نفر از ۱۵ نفر هستم در اتاق یکی از شهرهای کشور. اما در حال حاضر مسیر اقتصادی ما به چه سمتی می‌رود؟ آیا می‌شود ما بگوییم که استان آذربایجان شرقی می‌خواهد در خلاف جهت اقتصاد کشور حرکت کند؟ آیا در کشوری که نرخ تورم بالاست می‌توان ادعا کرد که من نرخ تورم را در استان تک رقمی می‌کنم؟ قطعاً نمی شود اما این به معنی این نیست که در گوشه و کنار بنشینیم و تماشا کنیم. درست است که قطار در مسیری حرکت می‌کند که ساکنان این قطار همگی مضطرب هستند و فعالان اقتصادی مطمئن نیستند که این قطار به موقع و به سلامت به مقصد می‌رسد اما باید ببینیم ما کجای این قطار قرار داریم و چه امتیازاتی دریافت می‌کنیم و چه اقداماتی می‌توانیم انجام دهیم. امروز باید در انتخاب‌هایمان دقت کنیم. شاید لیستی و ائتلافی رای دادن درست نباشد و این دو دلیل دارد.

نوید امجد: شانس مستقلین برای موفقیت در انتخابات اتاق بازرگانی بالاست
شانس مستقلین برای موفقیت در انتخابات اتاق بازرگانی بالاست

این کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی افزود: چون این انتخابات مثل انتخابات سیاسی نیست که حزبی باشد و در چند روز و بدون تعهد خاصی شکل می گیرد و بعد انتخابات تعهد خاصی به این لیست نیست. ائتلاف‌ها نمی‌توانند نشانگر یک رویکرد قوی باشند که برنامه قوی ارائه کنند یا در اداره اتاق به صورت تیمی عمل کنند. ما در فضای واقعی که هستیم می دانیم که عزیزان توانایی کار تیمی ندارند و این ائتلاف خیلی سطحی است و غیر از استراتژی انتخاباتی برای رای آوری کاربرد دیگری ندارد. لذا با توجه به شناختی که از فعالین اقتصادی دارم معتقدم انتخابات متفاوتی شاهد خواهیم بود و خیلی به لیست‌ها رای نخواهند داد و به فعالین اقتصادی نیز ثابت شده که لیست‌ها کاربرد خاصی به جز جمع کردن رای نداشته است.

نوید امجد رییس کمیسیون قیر‌ اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی ایران ادامه داد: در این انتخابات با توجه به گفتمانی که هست از ائتلاف کردن با سایرین و تضعییع این گفتمان در سایر دیدگاهها پرهیز کردم و به نظرم مستقلین شانس خوبی در این دوره از انتخابات دارند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 1 =

پراپ تریدینگ

کمان