شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۴۹
کد خبر : 8319

نوسان 800 هزار تومانی سکه/ آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۲۴ شهریور با 19,100 تومان کاهش، یک میلیون و 178 هزار و 600 تومان معامله شد. در همین مورد دنیای اقتصاد نیز نوشت: به دنبال تضعیف دلار و افزایش انتظارات مبنی بر اتخاذ موضعی انعطاف‌پذیرتر از سوی فدرال رزرو

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۲۴ شهریور با 19,100 تومان کاهش، یک میلیون و 178 هزار و 600 تومان معامله شد.

در همین مورد دنیای اقتصاد نیز نوشت: به دنبال تضعیف دلار و افزایش انتظارات مبنی بر اتخاذ موضعی انعطاف‌پذیرتر از سوی فدرال رزرو در نشست دو روزه سیاست‌گذاری پولی آن در هفته جاری، قیمت طلا افزایش پیدا کرد. هر اونس طلای جهانی در ساعت 16 روز دوشنبه، 1954 دلار دادوستد شد که نسبت به روز معاملاتی ماقبل با افزایش 0/7 درصدی همراه شد.

نشست نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا (15 و 16 سپتامبر) برگزار خواهد شد. هر چند به نظر می‌رسد محدوده نرخ بهره هدف حفظ شده و سیاست‌های پولی آمریکا تغییری نکند؛ اما لحن بیانیه نشست مزبور می‌تواند بازارهای مالی را با نوساناتی همراه سازد. همچنان انتظار برای تشدید فشارهای تورمی، سیاست‌های انبساطی برای حمایت از اقتصاد و احتمال تشدید تنش‌های تجاری میان آمریکا و چین سبب شود تا روند بلندمدت طلا صعودی دیده شود.

نوسان 800 هزار تومانی سکه

براساس گزارش تجارت‌نیوز، هر سکه طرح جدید صبح روز دوشنبه موفق به عبور از کانال 13 میلیون تومان شد. تداوم رشد نرخ دلار در کنار بازگشایی مثبت بازار جهانی طلا از مهم‌ترین دلایل عبور سکه از این مرز حساس بود. این روند اما پابرجا نبود و با تغییر جهت نرخ دلار، سکه نیز کاهشی شد و در نهایت با کاهش بهای 30 هزار تومانی (معادل 24/0 درصد) ساعت 16 روز دوشنبه به قیمت 12 میلیون و 620 هزار تومان به فروش رسید.

به این ترتیب روز دوشنبه سکه نوسانی 800 هزار تومانی را ثبت کرد. هر گرم طلای 18 عیار نیز عصر روز دوشنبه تغییر مسیر داد و رشد قیمت 1/5 درصدی آن به افت یک درصدی نسبت به روز یکشنبه تبدیل شد. حباب سکه روز گذشته به 442 هزار تومان محدود شد.

بیشتر بخوانید؛
همتی: اقتصاد در مسیر بازگشت به تعادل بعد از شوک کرونا است
اصلاح دامنه نوسان بورس به شرط تقویت بازارگردانی
امیدواری‌ها به واکسن کرونا بورس‌های بین‌المللی را مثبت کرد

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + هشت =

پراپ تریدینگ

کمان