صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 119999

نهمین گل فصل مهدی قایدی برای کلباء

نهمین گل فصل مهدی قایدی برای کلباء
شهر پلاس: مهدی قایدی همچنان به عملکرد فوق‌العاده خودش در ترکیب ببرها ادامه می‌دهد و بار دیگر برای این تیم گلزنی کرد.
به گزارش شهر پلاس، تفاوتی نمی‌کند که فرهاد مجیدی روی نیمکت اتحاد کلبا باشد و یا قاضی الشمری، چرا که مهدی قایدی همچنان به عملکرد فوق‌العاده خودش در ترکیب ببرها ادامه می‌دهد و بار دیگر برای این تیم گلزنی می‌کند.

روز گذشته و در دیداری از هفته شانزدهم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلبا در استادیوم محمد بن زاید مهمان الجزیره بود که این تیم برای فرار از قعر جدول به دنبال کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه بود.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما نیمه دوم جذاب تماشایی و پر گلی در انتظار همگان بود جایی که هر دو تیم توانستند دو مرتبه دروازه تیم مقابل را باز کند و سهم مهدی قایدی تاثیرگذاری روی هر دو گل تیمش بود.


بیشتر بخوانید:نگاهی به نتایج دربی های شش سال اخیر


وینگر بوشهری که تا پیش از جدایی فرهاد مجیدی کلیدی‌ترین مهره اتحاد کلبا به شمار می‌رفت، به روند خوب خودش ادامه داد او ابتدا پاس گل دنیل بسا را ساخته و پرداخته کرد و دقایقی بعد نیز خودش توانست با یک حرکت انفرادی تماشایی و ضربه‌ای به گوشه پایین دروازه الجزیره گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

البته بحران عجیبی که در دو فصل اخیر یقه کلبا را گرفته بار دیگر به سراغ این تیم آمد و آنها پیروزی مهم و پراهمیت خود را بار دیگر از دست دادند. آن هم در شرایطی که با اختلاف دو گل از میزبان پیش بودند، چرا که الجزیره در ادامه توانست کار را به تساوی بکشاند و دو امتیاز بسیار حساس از کف ببرها خارج شود.

در شرایطی که به زمان اعلام لیست تیم ملی برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و همچنین جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ نزدیک می‌شویم، مهدی قایدی به درخشش خود در لباس کلبا ادامه داد تا مشخص شود به‌طور حتم یکی از بازیکنان مد نظر امیر قلعه‌نویی برای دعوت به تیم ملی خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 17 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان