صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
کد خبر : 83565

مدیرعامل تامین سرمایه دماوند در گفت‌وگو با شهر بورس:

نمایشگاه یک بستر مناسب برای نت وورکینگ است

نمایشگاه یک بستر مناسب برای نت وورکینگ است
فدایی مدیرعامل تامین سرمایه دماوند گفت: نمایشگاه یک بستر مناسب برای نت وورکینگ است و در نمایشگاهی که برگزار شد توانستیم هم پروژه‌های تامین مالی و هم ارزش گذاری و پذیرش مجدد را جذب کنیم.

میثم فدایی در گفت‌وگو با شهر بورس درباره برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی اظهار داشت: نمایشگاه امسال به واسطه فاصله زمانی که در کرونا رخ داد، حجم بازدیدکنندگان خوبی داشت و علاوه بر این در بحث محصولاتی که شرکت‌های تامین سرمایه سبدگردان و کارگزاری که در این نمایشگاه داشتند، بسیار خوب بود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه به ویژه در مشتقات OMS های خوبی رونمایی شد. علاوه بر این محصولات مالی که در قالب صندوق‌های سرمایه‌ گذاری جدیدی سازمان بورس مجوز داد بود، رونمایی شد.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: همچنین برخی غرفه‌های محصولات ترکیبی بین بازار بیمه و سرمایه را داشتند که بسیار جالب توجه بود.

وی در خصوص حضور تامین سرمایه دماوند در این نمایشگاه هم گفت: نمایشگاه یک بستر مناسب برای نت وورکینگ است و در نمایشگاهی که برگزار شد توانستیم هم پروژه‌های تامین مالی و هم ارزش گذاری و پذیرش مجدد را جذب کنیم و همچنین با برخی نهادهای مالی معتبر شراکت‌های استراتژیک خوبی را رقم زدیم که فرصت نمایشگاه این شرایط را معمولا فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید: حضور نماینده مجلس و رؤسای سابق سازمان بورس در غرفه دماوند


فدایی با اشاره به استفاده سهامداران از این نمایشگاه گفت: یکی از ویژگی‌های امسال نمایشگاه حضور زیاد غرفه‌هایی برای ارائه تحلیل سهام بود، علاوه بر این نمایشگاه فرصتی را فراهم کرده بود تا شرکت‌های سرمایه گذاری OMS های خودشان را عرضه کنند که هم OMS های ترکیبی و آپشنال را داشتیم.

وی ادامه داد: تامین سرمایه دماوند هم صندوق تضمین اصل سرمایه گارانتی را رونمایی کردیم که از روز شنبه پذیره نویسی خواهد داشت.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص عملکرد رسانه شهر بورس در سه سال گذشته گفت: شهر بورس یکی از رسانه‌های مستقل بوده است و همچنین به لحاظ کارهای بصری که در نمایشگاه‌ها انجام داده جزء رسانه‌های شاخص بوده است و آرزوی موفقیت برای این رسانه دارم.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 12 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان