شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
کد خبر : 54042

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی:

نمایشگاه صنعت مالی کشور نمادی از هم افزایی سه عرصه بیمه بانک و بازار سرمایه است

نمایشگاه صنعت مالی کشور نمادی از هم افزایی سه عرصه بیمه بانک و بازار سرمایه است
یکی از نیازهای امروز صنعت مالی کشور ارتباط بهینه و هم افزایی میان بازیگران این بازار است و امید می رود با تمهیداتی که اندیشیده شده، برگزاری نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه ) منجر به ارتباط بهینه و هم افزایی این صنایع شود.

به گزارش شهر بورس، مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: معرفی دستاوردها و نوآوری های سه بال اقتصادی و اصلی کشور، از اهداف اصلی برگزاری صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به شمار می رود و چنین رویدادی فرصتی مناسب برای شناخت و آشنایی هر چه بیشتر با آخرین پتانسیل های این سه حوزه است که از ظرفیت های مهم اقتصادی محسوب می شوند.
مصطفی زندی ادامه داد: چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) که از دوم تا پنجم مرداد ماه برگزار می‌شود یکی از مهمترین رویداد های اقتصادی کشور است و امید می رود همانند سال های گذشته، بازدهی مناسبی برای هر سه حوزه، به ویژه بیمه به همراه داشته باشد.
مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با بیان اینکه صنعت بیمه نیز همانند بازار سرمایه و بازار پول، جدیدترین خدمات و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه خواهد کرد، ابراز داشت: طی سال های اخیر، صنعت بیمه تحولات فراوانی در سطوح داخلی و جهانی داشته و این سیر شتابان تحولات صنعت بیمه ایجاب می کند که فعالان این صنعت در فواصل زمانی کوتاه به بررسی وضعیت موجود و افق پیش روی کسب وکار خود بپردازند که برگزاری نمایشگاه، بستر لازم برای این امر را فراهم می‌کند.
زندی با اشاره به اینکه برنامه های آموزشی به بازدیدکنندگان در دستور کار قرار گرفته و مطابق با برنامه ریزی های به عمل آمده مدیران و کارشناسان بیمه ای کشور پاسخگوی سوالات مراجعان هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه کشور ما جزو 10 کشور حادثه خیز جهان است. از همین رو، توصیه می شود تا مردم برای در امان ماندن از تبعات حوادث و بلایا، از خدمات بیمه ای استفاده کنند.


بیشتر بخوانید:اولین کارت زرد مجلس به دولت سیزدهم


وی تصریح کرد: ضریب نفوذ بیمه طی چند سال اخیر افزایش پیدا کرده و بیمه مرکزی نیز طی سال های اخیر، سیاست های توسعه محور را مدنظر قرار داده است. از همین ور، چشم انداز مثبتی برای این صنعت پیش بینی می شود و در همین رابطه مطابق با آمارها مبلغ حق بيمه توليدي و خسارت پرداختي در سال 1400 به ترتيب در حدود 1/115 و 65 هزار ميليارد رسیده که بر این اساس رشد حق بيمه توليدي و رشد خسارت پرداختی نسبت به سال گذشته به ترتیب در حدود 1/41 و 4/48 درصد بوده است.

مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه سه حوزه بیمه، بورس و بانک در هم تنیده شده اند، ابراز داشت: گسترش همکاری های این سه صنعت ضروری است و به طور قطع، همکاری های بیشتر فیمابین سه صنعت بورس، بانک و بیمه تاثیرات مثبتی بر روند معاملات بازار سرمایه خواهد داشت.

زندی با اشاره به هماهنگی انجام شده برای حضور حداکثری فعالان صنعت بیمه در نمایشگاه گفت در این زمینه کمیته تخصصی به انتخاب اعضای شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی و از بین اعضا تشکیل شده و تا کنون جلسات محتلفی را با موضوعات نحوه مشارکت و تعریف رویدادهای ترویجی و همچنین شعار و مفهوم مشترک صنعت برگزار کرده است.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + شانزده =

پراپ تریدینگ

کمان