شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۴۶
کد خبر : 75489

نماد 16 شرکت متوقف شد

نماد 16 شرکت متوقف شد
نماد 16 شرکت از جمله دو پتروشیمی و دو زیرمجموعه سایپا متوقف شد و روز آخر ۳ شرکت قبل از مجمع بوده و سهام 3 شرکت مشمول رفع گره معاملاتی شد.

به گزارش شهر بورس، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در اولین روز کاری هفته، نماد 16 شرکت پتروشیمی پردیس، سیمان‌ صوفیان، پتروشیمی نوری، لیزینگ رایان‌ سایپا، بیمه البرز، سایپا آذین، قاسم، بیمه میهن، کیمیای زنجان گستران و توسعه مولد نیروگاهی جهرم به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.

شرکت های داروسازی‌ سینا، موتوژن‌ و معدنی و صنعتی صبانور هم برای یک روز و بانک گردشگری، بانک رسالت و کارگزاران پارس دو روز از تابلو معاملات خارج شدند.

همچنین امروز آخرین روز قبل از مجمع فوق العاده و عادی به طور فوق العاده شرکت های بورسی حمل و نقل توکا، معدنی باما و آذرآب است.


بیشتربخوانید: نماد 8 شرکت برای برگزاری مجمع متوقف شد


سهام سه شرکت تهران دارو، سموم علف کش و کشت و صنعت آبشیرین مشمول رفع گره معاملاتی است.

حجم مبنای “فبستم و فسدید” به یک تغییر کرد و حجم مبنای “بتک” طبق مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال شد.

ابطال بدون توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی در چهارشنبه گذشته شامل شرکت های سیمان تهران، بانک صادرات، پالایشگاه اصفهان، سیمان شاهرود، ایران ترانسفو، نیرو سرمایه و دارو سازی تهران شیمی شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − هفده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان