شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۱۷
کد خبر : 9521

نمادهای خودرویی صف خرید شدند

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام امروز در حالی که روند بازار سهام در روزهای گذشته نزول چشم‌گیری داشته اما امروز تقاضا در کلیت بازار سهام افزایش یافته است و برخی نمادهای شاخص‌ساز صف خرید شدند. براساس گزارش تجارت‌نیوز، نمادهای خودرویی امروز بیشترین تقاضا در بازار سهم را دارند و

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام امروز در حالی که روند بازار سهام در روزهای گذشته نزول چشم‌گیری داشته اما امروز تقاضا در کلیت بازار سهام افزایش یافته است و برخی نمادهای شاخص‌ساز صف خرید شدند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، نمادهای خودرویی امروز بیشترین تقاضا در بازار سهم را دارند و خود این امر به نوعی نشان‌دهنده بازگشت بازار سهام به روند مثبت است، نمادهای فولاد، پترول، گروه‌های خودرویی و … روندی مثبت دارند.

اما نباید به نوسان مثبت بازار سهام دلخوش بود زیرا تا انتخابات آمریکا روند بازار سهام سینوسی خواهد بود و تا انتخابات آمریکا هیچ‌گونه روندی پایدار نیست.

همچنین دیروز مجلس جلسه علنی برای حمایت از بازار سهام برگزار کرد و از طرفی نیز رئیس بانک مرکزی نیز افزایش نرخ سود بانکی را تکذیب کرد اما با وجود سیگنال‌های مثبت بازار سهام باز هم واکنش شاخص کل نزولی بود.

گفتنی است در پایان معاملات دیروز بازار سهام شاخص کل به دلیل فشار عرضه در کلیت بازار سهام با افت ۲٫۷۳ درصدی به یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحد رسید.

بیشتر بخوانید؛
واکنش منفی بورس به سیگنال‌های مثبت! / برخی از سهم‌ها حباب منفی دارند

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان