شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر : 82685

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی:

نقش کلیدی بانک توسعه تعاون در تقویت تعاونی ها

نقش کلیدی بانک توسعه تعاون در تقویت تعاونی ها
سرهنگ گل محمدزاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: بانک توسعه تعاون نقش کلیدی در تقویت بخش تعاون استان دارد.

به گزارش شهر بورس، جانشین فرمانده سپاه عاشورا با آقای کردستانی سرپرست جدید مدیریت شعب بانک توسعه تعاون دیداری دوستانه داشتند.

بر اساس گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ سرهنگ الیاس گل محمدزاده در دیدار با سرپرست جدید مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی ضمن تبریک این انتصاب اظهار داشت: سوابق درخشان و موفق آقای کردستانی مدیر شعب جدید بانک توسعه تعاون گویای آینده ای درخشان برای این بانک در استان دارد.
وی ادامه داد: ظرفیت های بخش تعاون برای رفع بسیاری از چالش های اقتصاد کشور بسیاری زیاد است ولی متاسفانه بخش تعاون در کشور همواره مظلوم واقع شده است.
سرهنگ گل محمدزاده تصریح کرد: یکی از مهمترین دلایل کاهش این تاثیرگذاری عدم تسلط به قانون از سوی اعضای هیات مدیره و مدیریت تعاونی ها است که در طول زمان این شرکت ها را با چالش های فراوانی مواجه می کند.


بیشتر بخوانید: نحوه افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون


وی عدم اجرای قانون یا به عبارتی دور زدن قانونی قانون موجب شده است که به ویژه تعدادی از شرکت های تعاونی مسکن با مشکلات عدیده ای مواجه شوند.
وی به تشکیل صندوق های قرض الحسنه در مجموعه اقشار مختلف سپاه و بسیج در استان اشاره کرد و افزود: تبدیل این صندوق ها به تعاونی می تواند وضعیت موجود را ساماندهی کرده و اعضای این صندوق ها نیز از مزایای بیشتری بهره مند شوند.
این گزارش می افزاید، در ادامه مسعود کردستانی سرپرست جدید مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی اذعان داشت: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی بخش تعاون یکی از اصلی ترین رسالت های عملیاتی خود را حمایت مالی از شرکت های تعاونی و تقویت آنها می داند.
وی ادامه داد: این بانک بر اساس منویات مقام معظم رهبری و بر اساس نص صریح اصل 44 قانون اساسی و در راستای حمایت از بخش تعاون تاسیس شده است که خوشبختانه در طول 14 سال گذشته این امر نیز تا حد توان محقق شده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان