صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۲۰
کد خبر : 81501

نقش موثرسازمان منطقه آزاد ارس در بازسازی مدرسه باهنر هادیشهر

نقش موثرسازمان منطقه آزاد ارس در بازسازی مدرسه باهنر هادیشهر
نماینده مردم مرند و جلفا گفت: بازسازی مدرسه باهنر هادیشهر موضوع مهمی بود که با همکاری سازمان منطقه آزاد ارس در حال اجراست.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ارس با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت فرزندان این مرز و بوم، تاکید کرد: ۸۰ درصد کودکان توسط جامعه و آموزش و پرورش رشد می‌یابند که این امر مهم بوده و باید توسط متولیان امر مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: بازسازی مدرسه باهنر هادیشهر موضوع مهمی بود که با همکاری اولیاء، اداره‌کل نوسازی مدارس استان آذربایجان‌شرقی و سازمان منطقه آزاد ارس در حال اجراست و امیدواریم مدرسه نیمه‌کاره جانانلو هم توسط سازمان منطقه آزاد ارس تکمیل گردد.


حضور فعال منطقه آزاد ارس در نمایشگاه اینوتکس 2023 تهران


معصومه پاشایی در ادامه با اشاره به سوق نخبگان به آموزش و پرورش، گفت: نخبگان در حال جذب در بدنه آموزش و پرورش هستند و جهت پیشرفت و توسعه در سطح ملی باید آموزش و پرورش از پتانسیل های نخبگان استفاده نماید.

وی با تاکید بر اینکه موضوع جمعیت در کشور به یک بحران تبدیل شده است که باید در اولویت قرار گیرد، متذکر شد: رتبه ۲۷ استان آذربایجان‌شرقی در بین استان‌های کشور زنگ خطری برای آینده می‌باشد و آموزش و پرورش باید در موضوع جمعیت و رشد جمعیت ورود کرده و آموزش‌های لازم برای معلمین از سوی صورت گیرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان