شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
کد خبر : 67065

نخستین خودروهای هایما 8S به مزایده می رود

نخستین خودروهای هایما 8S به مزایده می رود
ایران خودرو اعلام کرد در راستای شفاف‌سازی و پاسخ‌گویی به افکار عمومی، نخستین خودروهای هایما ۸S که در مرحله آزمایشی راه اندازی خط مونتاژ این محصول تولید شده، از طریق مزایده به فروش می‌رسد.

به گزارش شهر بورس به نقل از تسنیم، ایران خودرو بعد از حاشیه های تخصیص خودرو هایما با قیمت کارخانه به مدیران این شرکت اعلام کرده است در راستای شفاف‌سازی و پاسخ‌گویی به افکار عمومی، نخستین خودروهای هایما 8S که در مرحله آزمایشی راه اندازی خط مونتاژ این محصول تولید شده، از طریق مزایده به فروش می‌رسد.

در اطلاعیه ایران خودرو  آمده است:

” با توجه به اینکه خودروهای تولید شده در مرحله آزمایشی، دارای مغایرت‌های کیفی در بخش‌های موتور، بدنه، رنگ، تزیینات داخلی و… است، قابلیت عرضه به مشتریان و فروش در سیستم‌های جاری یا عرضه در بورس کالا نداشته طبق عرف رایج در دوره‌های گذشته و روال معمول در صنعت خودرو، با هدف تبدیل به نقدینگی به مدیران متقاضی در چارچوب های قیمتی مزایده ای و حدود 20 درصد کم‌تر از قیمت‌های بازار واگذار می شد.

 


بیشتربخوانید: پیش بینی قیمت هایما S8 در بورس کالا


مزایده نخستین خودروهای هایما 8S

با توجه به این‌که تاکنون هیچ اقدامی مبنی بر واگذاری این خودروها صورت نگرفته و مدیران ایران‌خودرو نیز پیش‌تر انصراف خود را اعلام کرده بودند، به‌منظور رفع شائبه‌های مطرح شده در این زمینه و همچنین احترام به افکار عمومی، بنا بر تصمیم مدیرعامل و هیات مدیره گروه صنعتی ایران‌خودرو سری نخست خودروهای هایما از طریق مزایده عرضه خواهد شد.

بنابراین با توجه به موضوع‌ها مطرح شده در فضای رسانه‌ای کشور، براساس این تصمیم، خودروهای یادشده از شرکت ایران‌خودرو خراسان به پارکینگ خودروهای مزایده‌ای منتقل و طبق دستورالعمل‌های جاری و قانونی به فروش خواهد رسید.”

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − دو =

پراپ تریدینگ

کمان