صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر : 112569

نحوه خرید طلا بدون مالیات

نحوه خرید طلا بدون مالیات
در این مطلب محمد حسین عسگری کارشناس بازار سرمایه، درباره نحوه خرید طلا بدون مالیات از طریق صندوق های کالایی توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش شهر بورس، محمد حسین عسگری با اشاره به اینکه بورس ایران تقریبا از بهمن ماه ۱۳۴۵ فعال است و در کل این دوره بازار همواره فعال بوده و گسترش بسیار قابل توجهی هم پیدا کرده است، اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه اوراق بهادار و سهام شرکت ها دو تا بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران در حال فعالیت هستند که شرکت های مختلف در این دو بورس پذیرش شده اند و سهام شان در حال داد و ستد است.

وی یکی از ویژگی های بورس به عنوان یک بازار متشکل را بحث نوسانات دانست و ادامه داد: سهام شرکت ها به سرعت نسبت به اخبار و رویدادهایی که می افتد و پیش بینی هایی از آینده، واکنش نشان می دهند.

به گفته این کارشناس بورس، نوسانات جزئی از ذات بازار بورس اوراق بهادار است، به عنوان مثال اگر اخبار امیدوارکننده‌ای درباره افزایش تولید یک شرکت یا افزایش نرخ محصولات یک شرکت وجود داشته باشد این موضوع باعث افزایش سهام آن شرکت می‌شود و اگر ریسک‌هایی مثل محدودیت ها واردات و صادرات برای برخی از شرکت‌ها یا تحریم یا کاهش قیمت‌ها وجود داشته باشد می‌تواند در درآمدهای پذیرفته شده در بورس تاثیرگذار بوده و موجب کاهش قیمت‌ها می شود.

عسگری بیان کرد: به طور کلی بورس اوراق بهادار به طور کلی بازار فعال و پویایی است و در این مدت شاهد پذیرش شرکت های جدیدی در تابلوهای بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران و عرضه اولیه آنها هستیم.

این کارشناس بورس گفت: بازار سرمایه یکی از بازارهای مولد است و برخلاف بازارهای سکه و ارز که ارزش افزوده ای را برای اقتصاد ایجاد نمی کنند، باعث تامین نقدینگی شرکت ها و ناشران و همچنین نقدشوندگی سهامداران می شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان