صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر : 123600

نحوه استعلام کالا برگ + جزئیات

نحوه استعلام کالا برگ + جزئیات
شرایط استفاده از یارانه فجرانه تغییر کرده است و شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش شهر بورس، طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک، که از ۱۸ بهمن‌ماه و در آستانه دهه فجر آغاز شد، به اجرا درآمده است. در این طرح، سبد ۱۱ قلمی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد تدارک دیده شده است. این سبد شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تأمین خواهد شد.

قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم به مبلغ ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان است. خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم درآمدی در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تأمین می‌شود.

هر خانواده ۴ نفره مجموعاً با یارانه نقدی و یارانه تشویقی مبلغ ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان در روزهای آینده دریافت خواهد کرد.

طرح فجرانه الکترونیک سه دوره دارد و از ۱۸ هر ماه اجرا می‌شود. خانوارها می‌توانند خرید خود را براساس این طرح از هجدهم تا پایان روز هفدهم ماه بعد انجام دهند.

در مرحله اول اجرای طرح، برخی فروشگاه‌ها سوء استفاده کرده و تخلفاتی انجام دادند که به طور سریع شناسایی و مسدود شدند. در حال حاضر، ۲۱۰ هزار فروشگاه و دو فروشگاه بزرگ اینترنتی به شبکه ملّی اعتبار متصل شده‌اند.

مشاهده بیشتر:

نحوه استعلام کالا برگ

۶۰ میلیون ایرانی اکنون می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده را برای کالابرگ فجرانه بررسی کنند. علاوه بر این، از طریق برنامه کاربردی مخصوص نیز اعتبار یارانه فجرانه را چک کرد.

شرایط استفاده از یارانه فجرانه تغییر کرده است و شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیک می‌توانند به فروشگاه‌های متصل به طرح مراجعه و خرید اقلام اس

اسی خود را انجام دهند. از طریق نرم‌افزار کاربردی، فروشگاه‌های متصل به طرح را به راحتی شناسایی کنند.

دولت در نظر دارد طرح فجرانه را برای مدت سه ماه اجرا کند، از ۱۸ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۱۸ اردیبهشت‌ ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین، نیازی نیست افراد به صورت یکجا اعتبار خود را خریداری کنند، مشمولان می‌توانند به مرور و به مراجعه به فروشگاه‌های متصل به طرح خرید خود را انجام دهند.

با توجه به این تغییرات، امکان اطلاع از میزان اعتبار باقی‌مانده و خرید کالاهای ضروری به صورت آسان برای هموطنان عزیز فراهم شده است.

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − پانزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان