صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
کد خبر : 126115

میم‌کوین‌های سولانا دوباره در اوج

میم‌کوین‌های سولانا دوباره در اوج
امروز ۲۴ آوریل، روز سبز دیگری برای بازار میم ‌کوین‌ها است و بسیاری از این ارزهای دیجیتال شاهد رشد دو رقمی قیمت خود هستند. میم کوین کت این اِ داگز ورلد (MEW) با ۳۳.۸۳ درصد افزایش در صدر این فهرست قرار دارد.

به گزارش شهر بورس، سایر میم‌کوین‌های مطرح مانند بانک (BONK)، داگ ویف هت (WIF) و بوک آف میم (BOME) نیز به ترتیب شاهد افزایش‌ ۳۰.۷۱ درصد، ۲۰.۹۶ درصد و ۱۴.۰۶درصدی قیمت خود بوده‌اند.

در این میان، میم کوین ون (WEN) سولانا نیز شاهد یک رشد قیمتی ۱۰ درصدی بوده است. ون اکنون در محدوده ۰.۰۰۰۲۴ دلاری معامله می‌شود، حجم معاملات و ارزش بازار این میم کوین نیز به ترتیب ۳۳ و ۸ درصد رشد داشته است.

در حالی که بیشتر میم‌ کوین‌ها روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرده‌اند، دو ارز دیجیتال مطرح این حوزه، یعنی دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، رشد نه چندان قابل‌توجه ۲ درصدی را به ثبت رسانده‌اند.

ارزش کل بازار میم‌ کوین‌ها هم‌اکنون بیش از ۵۸.۵ میلیارد دلار است که در مقایسه با روز گذشته، ۴ درصد افزایش یافته است. تحلیلگران انتظار دارند که بازار گاوی میم‌کوین‌ها با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

یکی از دلایل این خوش‌بینی، هاوینگ بیت‌کوین است که هفته گذشته رخ داد. طی رویداد هاوینگ، پاداش استخراج‌کنندگان بیت‌کوین به نصف کاهش یافت که به طور تاریخی، می‌تواند زمینه‌ساز رونق دوباره‌ کل بازار ارزهای دیجیتال باشد.

به عنوان مثال، دوج‌کوین در زمان هاوینگ سال ۲۰۲۰ کمتر از یک سنت ارزش داشت، اما تنها یک سال بعد، ارزش آن به حدود ۰.۷۰ دلار افزایش یافت.

با الهام از این الگو، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که سایر میم ‌کوین‌ها نیز در آینده‌ نزدیک، جهش‌های قیمتی قابل توجهی را تجربه کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 13 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان