شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر : 108765

مهم ترین مزیت صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن چیست؟

مهم ترین مزیت صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن چیست؟
شهر پلاس: شما برای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ کارمزد معاملات برایتان اولویت دارد یا امنیت و نقدشوندگی رمزارزها را مد نظر قرار می‌دهید؟ فرقی نمی‌کند که پاسخ شما به این پرسش‌ها چیست. در هر صورت باید توجه داشته باشید که نمی‌توانید هیچ از ویژگی‌های یک صرافی رمز ارز استاندارد را فدای دیگری کنید.

به گزارش شهر پلاس، شما برای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ کارمزد معاملات برایتان اولویت دارد یا امنیت و نقدشوندگی رمزارزها را مد نظر قرار می‌دهید؟ فرقی نمی‌کند که پاسخ شما به این پرسش‌ها چیست. در هر صورت باید توجه داشته باشید که نمی‌توانید هیچ از ویژگی‌های یک صرافی رمز ارز استاندارد را فدای دیگری کنید. ضمن اینکه در بین پلتفرم‌های معامله ارز دیجیتال، می‌توانید صرافی آنلاین معتبر و مطمئنی را پیدا کنید که از نظر همه مولفه‌ها در وضعیت ایده‌آل قرار دارد.

بیت ایمن یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی با استانداردهای جهانی است. آنچه برای خرید و فروش ارز دیجیتال در یک بستر مطمئن و کارآمد نیاز دارید، از طریق بیت ایمن در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر کنجکاو هستید که با مهم‌ترین مزایای صرافی دیجیتال بیت ایمن آشنا شوید، حتما تا پایان این مطلب را دنبال کنید.

نگاهی به مهم‌ترین مزایای صرافی معتبر ارز دیجیتال بیت ایمن

خرید و فروش ارز دیجیتال در بیت ایمن پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال مزایای زیادی دارد. این صرافی آنلاین ارز دیجیتال 6 ویژگی کلیدی دارد که آن را از سایر پلتفرم‌های ایرانی متمایز می‌کند. در اینجا مروری بر مهم‌ترین مزایای بیت ایمن خواهیم داشت.

1. امنیت بالا

مهم‌ترین ویژگی صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، امنیت بالای آن است. با انتخاب بیت ایمن آسوده خاطر خواهید بود که معاملات ارز دیجیتال خود را در یک بستر امن انجام می‌دهید. چند نکته مهم و کلیدی در رابطه با امنیت بالای صراف بیت ایمن می‌توان برشمرد که عبارت‌اند از:

  • بیت ایمن از سرورهای فیزیکی اختصاصی به‌عنوان پایگاه داده استفاده می‌کند.

  • برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز در سامانه بیت ایمن از فایروال استفاده می‌شود.

  • تمام داده‌های کاربران در صرافی بیت ایمن به‌صورت رمزنگاری شده ذخیره و نگهداری می‌شوند.

  • در سایت بیت ایمن از گواهینامه امنیتی SSL استفاده می‌شود.

  • کلیدهای خصوصی ارز دیجیتال کاربران در ولت‌های سرد نگهداری می‌شوند.

  • آپدیت‌های نرم افزاری برای ارتقای سطح امنیت بیت ایمن به‌صورت منظم صورت می‌گیرند.

  • احراز دو عاملی برای ارتقای امنیت حساب‌های کاربری ارائه می‌شود.

  • برای برداشت ارز دیجیتال از حساب‌های کاربری نیاز به تایید دو مرحله‌ای با ایمیل یا پیامک است.

2. نقدشوندگی ایده‌آل

حجم معاملات یک صرافی ارز دیجیتال مشخص می‌کند که برای خرید و فروش یک رمزارز باید چه مدت منتظر بمانید. هر چه نقدشوندگی ارزهای دیجیتال بیشتر باشد، شما خیلی سریع‌تر می‌توانید دارایی‌های خود را نقد کنید. حجم معاملات روزانه صرافی بیت ایمن در سال 1402 بین 100 تا 150 میلیارد تومان است. بیش از 250 هزار تریدر ایرانی در این صرافی روزانه خرید و فروش ارز دیجیتال انجام می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید با خاطری آسود سفارش‌های خود را در دفترچه سفارش بیت ایمن ثبت کنید. عمق بازار ایده‌آل این صرافی کمک می‌کند تا معاملات خود را به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

3. پشتیبانی تمام وقت

یک کاربر در صرافی ارز دیجیتال باید مطمئن باشد که در هر ساعت از شبانه‌روز می‌تواند پاسخ سوالات خود را از تیم پشتیبانی آن دریافت کند. این احتمال وجود دارد که در فرآیند واریز و برداشت از حساب کاربری یا خرید و فروش ارز دیجیتال مشکلاتی به وجود بیاید. در این حالت باید با ارائه خدمات پشتیبانی مناسب، ابهامات پیش روی معامله‌گران برطرف شود. خدمات پشتیبانی صرافی بیت ایمن به‌صورت شبانه‌روزی در 7 روز هفته و 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل به کاربران ارائه می‌شود. از طریق چت آنلاین و تماس تلفنی می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی بیت ایمن ارتباط بگیرید.

مهم ترین مزیت صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن چیست؟

4. تنوع بازارهای معاملاتی

در صرافی آنلاین بیت ایمن، جفت ارزهای معاملاتی در قالب بازارهای تومان و تتر ارائه می‌شوند. شما می‌توانید هم با ریال و هم با استفاده از استیبل کوین تتر (USDT) به خرید ارز دیجیتال در این صرافی بپردازید. در حال حاضر 48 ارز دیجیتال برتر بازار کریپتوکارنسی در صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیت ایمن قابل خرید و فروش هستند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیت کوین (BTC)

  • اتریوم (ETH)

  • بایننس کوین (BNB)

  • تتر (USDT)

  • بیت کوین کش (BCH)

  • لایت کوین (LTC)

  • چین لینک (LINK)

  • ریپل (XRP)

  • ترون (TRX)

  • دوج کوین (DOGE)

  • کاردانو (ADA)

5. کارمزد‌های رقابتی

بیت ایمن در مقایسه با بسیاری دیگر از صرافی‌های ایرانی و خارجی، کارمزد به مراتب کمتری را دریافت می‌کند. صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیت ایمن، نرخ کارمزد معاملات را بر اساس حجم معاملات کاربران تعیین کرده است. بر این اساس حجم معاملات ریالی کاربران در طول یک ماه اخیر، مبنای محاسبه کارمز آن‌ها خواهد بود. این موضوع باعث می‌شود تا معامله‌گرانی که خرید و فروش ارز دیجیتال بیشتری انجام می‌دهند، کارمزد‌های کمتری پرداخت کنند. در جدول زیر می‌توانید نرخ کارمزد خرید ارز دیجیتالی در بیت ایمن را مشاهده کنید.

سطح کاربر

حجم معاملات 30 روز اخیر

میزان کارمزد

سطح 1

کمتر از 50 میلیون تومان

0.34 درصد

سطح 2

بین 50 تا 200 میلیون تومان

0.29 درصد

سطح 3

بین 200 تا 500 میلیون تومان

0.24 درصد

سطح 4

بیش از 500 میلیون تومان

0.19 درصد

6. قیمت لحظه‌ای شفاف ارزهای دیجیتال

بررسی لیست کامل قیمت ارز دیجیتال می‌تواند اطلاعات مفیدی را درباره قیمت ارزهای دیجیتال مختلف به شما بدهد. بر این اساس می‌توانید فرصت‌های مناسبی را برای سرمایه‌گذاری یا معامله پیدا کنید. از طرفی اگر تمایل دارید که روی چند ارز دیجیتال متمرکز شوید و با سایرین کاری نداشته باشید، لازم نیست که قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال مختلف را بررسی کنید و مشاهده وضعیت قیمت آنلاین ارز دیجیتال مورد نظرتان کفایت می‌کند. در سایت ارز دیجیتال بیت ایمن، قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال در لحظه منطبق بر معتبرترین صرافی‌های بین‌المللی به‌صورت شفاف ارائه می‌شود.

مهم ترین مزیت صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن چیست؟

بیت ایمن، بهترین پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال در ایران

6 مورد از مهم‌ترین مزایای پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال بیت ایمن را بررسی کردیم. همان‌طور که شاهد هستید، آنچه به عنوان یک صرافی رمز ارز استاندارد برای حفاظت از سرمایه و کسب سود در بازار کریپتوکارنسی نیاز دارید، در صرافی بیت ایمن پیش روی شما قرار دارد. از آنجایی که خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت در صرافی بیت ایمن ممکن نیست، باید 5 دقیقه زمان بگذارید و با تکمیل اطلاعات لازم، احراز هویت خود را با موفقیت به پایان برسانید. پس از آن می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز سفارش خرید و فروش ارز دیجیتال در بیت ایمن را ثبت کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + هفت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان