شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۳۰
کد خبر : 121488

منتظر ورود شاسی بلند جذاب GAC GS۴ MAX به ایران باشیم؟

منتظر ورود شاسی بلند جذاب GAC GS۴ MAX به ایران باشیم؟
شرکت خودروسازی جی ای سی چین از نسخه جدید خودرو شاسی بلند زیبا و پر آپشن خودرو GAC GS۴ MAX رونمایی کرد.

به گزارش شهر بورس، پس از آزادسازی واردات خودرو، محصولات برند جی ای سی با شرکت راسا موتور خاورمیانه به بازار ایران راه پیدا کردند و مورد استقبال خوبی از سوی مشتریان نیز قرار گرفتند. حال این شرکت خودروسازی چینی که جزو بهترین خودروسازان این کشور نیز محسوب می‌شود از نسل جدید شاسی بلند GAC GS۴ MAX که برادر بزرگتر خودرو جی ای سی GS۳ وارد شده به ایران نیز محسوب می‌شود رونمایی کرده است.

شاسی بلند جذاب GAC GS۴ MAX معرفی شد؛ منتظر ورود به ایران باشیم؟

خودرو مذکور در سومین نسل از طراحی خود با ظاهری خشن و جذاب به‌همراه یک جلوپنجره بزرگ ۶ ضلعی به بازار عرضه خواهد شد. این سبک از طراحی که مشابه خودرو تویوتا هایلندر است، باعث بزرگ نشان دادن ابعاد خودرو در خور یک شاسی بلند سایز بزرگ شده است؛ در حالی که ابعاد GS۴ حاکی از سایز متوسط آن دارد. این نسل با یک تغییر بنیادین به نسبت نسل اول که در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود معرفی شده و آن هم زبان جدید طراحی خودروهای شاسی بلند جی ای سی یعنی شکل چراغ‌های باریک، کشیده و فرم خاص طراحی بدنه است که تا حدود زیادی نیز موفق بوده است. در طراحی این کراس اوور چینی شاهد خطوط شارپ و صریحی هستیم که فرم انتهایی آن شباهت زیادی به GAC امکو دارد.

ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به‌ترتیب برابر با ۴۶۸۵، ۱۹۰۱ و ۱۶۹۰ میلی‌متر است. همچنین فاصله بین دو محور آن ۲۷۵۰ میلی‌متر اعلام شده است. صندوق عقب این خودرو حجم بار معمولی ۶۳۸ لیتری را ارائه می‌دهد که با خواباندن صندلی‌های ردیف دوم تا ۱۵۸۶ لیتر قابل افزایش است.

در بخش فنی، این خودرو در نسخه پایه از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ GDI با قدرت ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور ۲۷۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. مجموع این توان توسط یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه از نوع تر به چرخ‌های جلو GS۴ منتقل می‌شود. به علاوه دو نسخه دیگر از این خودرو نیز عرضه شده است؛ نخستین نسخه با موتور ۲ لیتری توربوشارژ با توان ۲۵۲ اسب بخار و دومین نسخه با پیشرانه هیبرید و موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی به‌همراه یک موتور الکتریکی سنکرون. همچنین مصرف سوخت نسخه ۱.۵ لیتری این خودرو به‌صورت ترکیبی حدود ۶.۸ لیتر اعلام شده که عدد خوبی است.

شاسی بلند جذاب GAC GS۴ MAX معرفی شد؛ منتظر ورود به ایران باشیم؟

سیستم تعلیق GS۴ در قسمت جلو مک‌فرسون و در قسمت عقب سیستم تعلیق مستقل چند لینکی است. این خودرو توانسته تا حداقل شعاع گردش ۵.۴ متر را ارائه دهد و در تست گوزن به خوبی عمل کرده و به امتیاز ۷۸ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + هفت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان