شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
کد خبر : 59681

منتظر توضیحات وزیر صمت درباره بازار خودرو هستیم

منتظر توضیحات وزیر صمت درباره بازار خودرو هستیم

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت در زمان رای اعتماد به مجلس قول داد ظرف ۶ ماه وضعیت بازار خودرو را ساماندهی کند اما این اتفاق نیفتاد و مجلس برای پاسخگویی به مطالبه مردم باید از ابزارهای نظارتی خود استفاده کند.

به گزارش شهر بورس، احمد مرادی با اشاره به اعلام وصول استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس، بیان کرد: بنده به عنوان یکی از افرادی که استیضاح وزیر صمت را امضا کرده ام باید بگویم که استیضاح، سوال و تذکر حق نمایندگان مجلس است اما معمولا قبل از استیضاح رایزنی هایی صورت گرفته و جلساتی برگزار می شود تا مسائل و مشکلات مربوطه مطرح شده و شخص وزیر باید قادر باشد تا به این سوالات و اشکالات موجود پاسخ دهد.

براساس گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: هیچ نماینده ای به دنبال خواسته های شخصی برای امضای یک استیضاح یا سوال نیست ولی متاسفانه زمانی که وزرا پایبند به شعارها و وعده هایی که در زمان رای اعتماد به مجلس می دهند، نیستند مجلس باید از ابزارهای نظارتی خود استفاده کند.


بیشتر بخوانید: تویوتا تولید را کاهش خواهد داد؟

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یکی از مطالبات جدی مردم و مجلس ساماندهی بازار خودرو است و شخص وزیر در زمان رای اعتماد به مجلس قول داد تا ظرف ۶ ماه این صنعت را ساماندهی کند اما این اتفاق نیفتاده است. از نظر بنده همین یک مورد برای طرح استیضاح از وزیر کافی است. موارد متعدد دیگری نیز وجود دارد.

مرادی در پایان با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان نیز از عدم توجه به صنایع و زیر مجموعه های آنها گله مند هستند، گفت: در نهایت استیضاح وزیر صمت در مجلس اعلام وصول شد و منتظر هستیم تا شخص وزیر در مجلس حاضر شده و توضیحات خود را ارائه کند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − چهار =

پراپ تریدینگ

کمان