شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 59618

مفاد بسته حمایتی بهمن ۱۴۰۰ از بورس، استمرار پیدا کند

مفاد بسته حمایتی بهمن ۱۴۰۰ از بورس، استمرار پیدا کند

صبح امروز جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، مرکز پژوهش‌های مجلس، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد و… با هدف بررسی راهکارهای حمایت از بازار سرمایه و تقویت حاکمیت شرکتی برگزار شد.

به گزارش شهر بورس، در جلسه کمیته تخصصی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور نمایندگان دستگاه‌های اقتصادی بخشی از بسته سیاستی دولت جهت حمایت از بازار سرمایه با محوریت تقویت حاکمیت شرکتی بررسی و همچنین ضرورت اصلاح روابط دولت و صندوق های بازنشستگی با شرکت‌ها مطرح شد.

براساس گزارش سنا، همچنین آقای محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور اعلام کرد مفاد بسته حمایتی که بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، در سال آتی نیز حفظ و استمرار یابد.


بیشتر بخوانید: فراز و فرود شاخص‌ها و بازارهای بورس تهران

همچنین مقرر شد با پیگیری در دولت برخی بندهای مصوب پیشین همچون واریز بخشی از منابع صندوق توسعه ملی و مالیات نقل و انتقال به صندوق تثبیت طبق برنامه زمانی روشن شود.

گفتنی است با پیگیری‌های سازمان بورس پیش از این بخشی از مطالبات صندوق تثبیت از سازمان امور مالیاتی وصول و به حساب صندوق تثبیت واریز شده بود و همچنین سازمان برنامه طبق قانون مکلف است عواید حاصل از مالیات معاملات اوراق بهادار را در صندوق تثبیت سرمایه‌گذاری کند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان