شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 83461

یاسر فلاح به شهر بورس پاسخ می‌دهد؛

معنای فاینکس در نمایشگاه چه بود؟/ شهر بورس جز چند رسانه برتر بازار سرمایه است

معنای فاینکس در نمایشگاه چه بود؟/ شهر بورس جز چند رسانه برتر بازار سرمایه است
یاسر فلاح مدیرعامل سبدگردان نیکی با حضور در غرفه شهر بورس در نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به تشریح تاریخچه برگزاری این نمایشگاه پرداخت.

یاسر فلاح در گفت‌وگو با شهر بورس در خصوص نملیشگاه صنعت مالی اظهار داشت: پانزدهمین نمایشگاه به نظرم نمایشگاه خوب، قابل قبول و قابل احترامی بود که اهالی بازار سرمایه هم بلوغ و هم فرهنگ بالای خودشان را در توسعه بازارها و ابزارها به نمایش گذاشتند، این بازار به نوعی مردمی ترین بازار در کشور است.

وی ادامه داد: افزایش دانش مردم در این سالها و دانش عمومی مردم نسبت به بازار سرمایه بیشتر شده و از طرفی هم بحث اعتمادسازی طی سه ماه گذشته تا حدودی رخ داده است؛ البته باید این را پذیرفت که این بازار نوساناتی را خواهد داشت که شاید به مذاق بسیاری خوش نیاید به ویژه کسانی که دانش کمتری دارند.

مدیرعامل سبدگردان نیکی تصریح کرد: امیدوارم سطح دانش در خصوص بازار سرمایه بالا برود که همین موضوع باعث افزایش اعتماد عمومی به بازار خواهد شد.

وی در خصوص دستاورد این نمایشگاه برای بازار سرمایه عنوان کرد: به نظرم نمایشگاه پنجره افزایش دانش مالی و فرهنگ سرمایه گذاری است؛ یکی از مهمترین دستاوردهای نمایشگاه موضوع رو در رو شدن مردم با خدمتگزاران خودشان در نهادهای مالی است. نهادهای مالی هم با ذی نفعان خودشان روبرو می‌شوند که موضوع مردمی بودند بازار نمود پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید: افتتاحیه نمایشگاه صنعت مالی


فلاح ادامه داد: موضوع دیگر هم اعتمادسازی است زیرا مردم در بازار سرمایه پول خود را می آورند و باید متولیان و خدمتگزاران خودشان را در سازمان بورس، فرابورس، بورس‌های کالایی، کارگزاری‌ها و تامین سرمایه‌ها ببینند.

یاسر فلاح

مدیرعامل سبدگردان نیکی در خصوص نامگذاری این نمایشگاه به نام فاینکس توضیح داد: این نمایشگاه 20 سال قدمت دارد و امسال هم 15 مین نمایشگاه برگزار می‌شود و در خصوص نامگذاری هم چون این نمایشگاه با دیدگاه بین المللی راه اندازی شد و مخاطبین و شرکت کنندگان خارجی داشت، یک عنوان اختصاری انگلیسی با نام فاینکس طراحی شد.

وی درباره سه ساله شدن شهر بورس هم گفت: به نظرم در سه سالی که رسانه شهر بورس شروع به فعالیت کرده است توانسته جایگاه خوبی را بین رسانه‌ها باز کند؛ امروز با قاطعیت می‌توانیم بگوییم شهر بورس جزء سه چهار رسانه برتر بازار سرمایه است که هم خوب با مخاطب ارتباط برقرار و هم خوب تحلیل می‌کند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان