صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر : 88587

معرفی بهترین لاستیک دولتی + جدول

معرفی بهترین لاستیک دولتی + جدول
یکی از مشکلاتی که این روزها رانندگان با آن مواجه هستند، خرید لاستیک با کیفیت است. در ادامه به معرفی بهترین لاستیک دولتی می پردازیم.

به گزارش شهر بورس، یکی از مشکلاتی که این روزها رانندگان وسایل نقلیه با آن مواجه هستند، خرید لاستیک مناسب و با کیفیت است. همانطور که می‌دانید وجود تحریم‌ها و افزایش قیمت‌های پیاپی بر بازار قطعات و لوازم جانبی خودرو نیز تاثیر گذاشته و موجب کمبود در این بازار شده است.

می‌توانیم با پرداخت هزینه‌ای کمتر از میان برندهای داخلی همچون لاستیک بارز، کویرتایر یا یزدتایر، لاستیک مناسب خودرویمان را تهیه کنیم و به این ترتیب هزینه‌هایمان را به خوبی مدیریت کنیم.

بر اساس قیمت لاستیک سهمیه ای خودرو، یک حلقه لاستیک دولتی بارز سایز ۱۶۵/۶۵R۱۳ حوالی یک میلیون و ۲۹۲ هزارتومان ارزش گذاری شده است. همچنین قیمت لاستیک دولتی گلدستون سایز ۱۸۵/۶۵R۱۵ به میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت لاستیک سهمیه ای یزد تایر سایز ۲۰۵/۶۰R۱۴ نیز میلیون و ۹۶۶ هزارتومان است.


ثبت نام لاستیک دولتی با قیمت مصوب + جزئیات


برای ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی باید به وب‌سایت شرکت‌های تولیدکننده لاستیک داخلی مراجعه و اطلاعات خود را در آن‌ها ثبت کنید.

معرفی بهترین لاستیک دولتی + جدول

منبع: نبض بازار

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + یک =

بازنشسته ایرانی چهارشنبه , 18 مرداد 1402 - 16:25

باسلام.متأسفانه بی نظمی در قیمت ها خیلی زیاد است درقسمت بالای لیست قیمت هانوشته شده یک جفت یعنی دو حلقه ولی درقمست دیگر نوشته قیمت هریک حلقه؟؟؟مگرلاستیک تکی به دردکسی میخوره؟؟؟ شاید خیلی خیلی کم. همچنین هروقت به سایت برای ثبت نام خریدمراجعه میکنم به هر بهانه ای جواب موجود نیست یا شهرهای دیگرمانندمشهدکه هزارکیلومتر بامافاصله داردشایدثبت نام شاید بشود آیا این کار توهین به شعور مردم قشرضعیف نیست؟ بنده درجنوب تهران کهریزک هستم سپاسگزارم اگر پیگیری کنید

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان