شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر : 76441

مشکلات حساب های وکالتی در پیش فروش محصولات ایران خودرو

مشکلات حساب های وکالتی در پیش فروش محصولات ایران خودرو
به گفته متقاضیان طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو علیرغم تعریف حساب وکالتی و واریز وجه لینک ثبت‌نام برایشان باز نمی‌شود، علت چیست؟

به گزارش شهر بورس، افراد بسیاری که متقاضی شرکت در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو هستند، اعلام کرده‌اند که علیرغم تعریف حساب وکالتی و واریز وجه، لینک ثبت‌نام برایشان باز نمی‌شود؛ پیگیری‌ها از بانک مشخص کرد که پس از ۴۸ ساعت از زمان واریز، لینک ثبت‌نام فعال می‌شود و این در حالیست که ایران خودرو تا ساعت ۱۴ شنبه (۲۰ اسفند) مهلت تعریف حساب و واریز وجه تعیین کرده اما مهلت ثبت‌نام ۱۲ ساعت بعد از آن (۲۴ شنبه) تمام می‌شود.

طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو به مناسبت نیمه شعبان که از روز گذشته آغاز شده و تا پایان روز شنبه (۲۰ اسفند ماه) ادامه دارد، برای شرکت در این طرح نیاز است که مشتریان برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه به میزان ۱۳۰ میلیون تومان برای سواری‌ها و ۴۰۰ میلیون تومان برای محصولات هایما، اقدام کنند.


بیشتربخوانید: جزئیات جدید از طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو اعلام شد


بر این اساس با توجه به تعطیلی روزهای چهارشنبه و جمعه، ایران‌خودرو اعلام کرد مشتریان در روزهای سه‌شنبه ، پنج‌شنبه و تا ساعت ۱۴ شنبه برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام نیز از ساعت ۱۱ روز گذشته (چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه) به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه ۲۰ اسفند ماه) در نظر گرفته شده است؛ از سوی دیگر امکان تعریف حساب وکالتی و واریز وجه از روز سه‌شنبه فراهم شده است؛ اما تاکنون تعدادی از مشتریان که حساب وکالتی تعریف کرده و واریز وجه هم داشته‌اند، اعلام کرده‌اند که لینک ثبت‌نام برایشان فعال نیست.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان