صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر : 8820

مشاهده صورت‌حساب سهام عدالت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، پس از پایان معاملات بازار سهام در هفته اخیر ارزش سبد سهام عدالت 532 هزار تومانی به مرز 16 میلیون تومان و ارزش سبد این سهام یک میلیون تومانی به بیش از 31 میلیون تومان رسید. بدین ترتیب کسانی که 30 درصد این سهام دولتی 532 هزار تومانی را

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، پس از پایان معاملات بازار سهام در هفته اخیر ارزش سبد سهام عدالت 532 هزار تومانی به مرز 16 میلیون تومان و ارزش سبد این سهام یک میلیون تومانی به بیش از 31 میلیون تومان رسید.

بدین ترتیب کسانی که 30 درصد این سهام دولتی 532 هزار تومانی را فروخته باشند می‌توانند منتظر دریافت 4.8 میلیون تومان باشند و کسانی هم که 60 درصد را فروخته‌اند احتمالا در آینده بیش از 9.6 میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، دارندگان این سهام یک میلیون تومانی نیز اگر 30 درصد سهام را فروخته باشند می‌توانند منتظر دریافت بیش از 9.3 میلیون تومان باشند و اگر 60 درصد این سهام خود را فروخته باشند احتمالا در آینده بیش از 18.6 میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

گفتنی است این سهام، نوعی یارانه است که طبق نظر دولت نهم (ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد)، از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می‌شود. دولت، هدف از عرضه این سهام را گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران اعلام کرده ‌است. بنابر طرح «سهام عدالت»، بخشی از سهام شرکت‌های دولتی معین، به قشرهای کم‌درآمدتر فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛
واکنش مردم به حمایت مالی از بورس/ «این حمایت‌ها کجاست که ما نمی‌بینیم؟»

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + چهارده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان