صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۴
کد خبر : 87355

مشارکت شرکت ترنج در پروژه تامین مالی فجهان

مشارکت شرکت ترنج در پروژه تامین مالی فجهان
تامین مالی 15 هزار میلیارد ریالی شرکت فولاد سیرجان (فجهان) با مشارکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج انجام می‌شود.

به گزارش شهر بورس، یکی از مهمترین مزیت‌ها و ویژگی‌های بازار‌سرمایه تامین مالی برای شرکت‌های اقتصادی است، تامین مالی معمولا به دو روش انجام می‌شود؛ عرضه اولیه سهام یک شرکت در بورس و انتشار اوراق مرابحه، فرآيند عرضه اولیه سهام و انتشار  اوراق از طریق نهادهای مالی بازار‌سرمایه انجام می‌شود که مشاور سرمایه‌گذاری ترنج  از جمله شرکت‌های خدمات دهنده در این حوزه است که در تامین مالی 15 هزار میلیارد ریالی فجهان نیز مشارکت دارد.

تامین مالی شرکت فولاد سیرجان(فجهان) جهت خرید ماشین آلات و تجهیزات کارخانه احیاء آهن اسفنجی این مجموعه است. تاریخ انتشار اوراق از ۱ مرداد ۱۴۰۲ می‌باشد، مدت زمان انتشار اوراق ۴ ساله با نرخ سود ۲۳ درصد سالانه و موعد پرداخت سود هر سه‌ماه یکبار می‌باشد.

متعهدین پذیره‌نویسی این اوراق: صندوق درآمد‌ثابت افران، تامین سرمایه تمدن، گروه خدمات بازار سرمایه آرمان آتی و صندوق درآمد ثابت ثبات ویستا می‌باشند.


بیشتر بخوانید: مشاوره اختصاصی و رایگان سبدگردانی ترنج به صورت آنلاین ادامه خواهد داشت


صندوق درآمد ثابت افران است متعهد پذیره‌نویسی 1 هزار و 500 میلیارد ریال این اوراق است که صندوق بازارگردانی تاک نیز بازارگردانی آن را بر عهده دارد. صندوق درآمد ثابت افران و صندوق بازارگردانی تاک از صندوق‌های تحت مدیریت مجموعه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج است.

تامین مالی و عرضه پذیرش یکی از خدمات مجموعه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج است، این مجموعه پیش از این نیز برای نخستین بار برای یک شرکت دانش بنیان(فیلیمو) از طریق بازار‌سرمایه تامین مالی کرد. شرکت‌ها می‌توانند برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه از طریق تماس با شماره‌های 02179236 اقدام کنند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان