صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 103370

مشارکت شرکت ترنج در تامین مالی 800 میلیارد تومانی بازارسرمایه

مشارکت شرکت ترنج در تامین مالی 800 میلیارد تومانی بازارسرمایه
شرکت ترنج 200 میلیارد تومان از پروژه تامین‌مالی شرکت تولیدی شهر فرش ایرانیان را برعهده گرفت.

به گزارش شهر بورس، یکی از مهمترین مزیت‌ها و ویژگی‌های بازارسرمایه تامین مالی برای شرکت‌های اقتصادی است، متداول ترین روش تامین مالی انتشار اوراق صکوک است که از طریق نهادهای مالی بازارسرمایه انجام می‌شود که مشاور سرمایه‌گذاری ترنج از جمله شرکت‌های خدمات دهنده در این حوزه است که در تامین مالی 800 میلیارد تومانی شرکت تولیدی شهر فرش ایرانیان نیز از طریق صندوق درآمد‌ثابت افران مشارکت دارد.

صکوک مرابحه شرکت تولیدی شهر فرش ایرانیان به ارزش ۸۰۰میلیارد تومان جهت تامین سرمایه در گردش به‌منظور خرید کالاهای بازرگانی موردنیاز شرکت از طریق فر‌ا‌بو‌رس امروز 21 آذر عرضه می‌شود. صندوق درآمد ثابت افران یکی از متعهدین پذیره‌نویسی این اوراق به ارزش 200 میلیارد‌تومان است.

بازارگردانان اوراق، کنسرسیومی متشکل از « صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی تاک دانا، شرکت تامین سرمایه خلیج‌فارس و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی مفید» بوده و متعهدان پذیره‌‌‌نویسی نیز کنسرسیومی متشکل از شرکت « صندوق سرمایه‌گذاری افرا نماد پایدار، تامین سرمایه خلیج‌فارس و صندوق سرمایه‌گذاری ثابت حامی » است. ضمنا، شرکت کارگزاری بانک کارآفرین عامل فروش و شرکت سپرده‌‌‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه عامل پرداخت این اوراق هستند.

تامین مالی و عرضه پذیرش یکی از خدمات مجموعه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج است. این مجموعه پیش از این نیز برای نخستین بار برای یک شرکت دانش بنیان (فیلیمو) از طریق بازار‌سرمایه تامین مالی کرد. شرکت‌ها می‌توانند برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه از طریق تماس با شماره‌های 02179326 اقدام کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان