تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲:۱۰
کد خبر : 96505

مسی تکلیف خود را با اینترمیامی مشخص کرد!

مسی تکلیف خود را با اینترمیامی مشخص کرد!

شهرپلاس: لیونل مسی تکلیف خود را با اینترمیامی مشخص کرد و گفت پس از پایان لیگ MLS برای اینترمیامی به جدایی موقت از جمع صورتی‌ها فکر نمی‌کند.

به گزارش شهرپلاس به نقل از خبر ورزشی، در هفته‌های گذشته و پس از این که تیم اینترمیامی در راهیابی به پلی‌آف لیگ MLS ناکام بود، شایعاتی مبنی بر بازگشت لیونل مسی به بارسلونا به صورت قرضی یا حضور موقت در تیمی دیگری شنیده شد. در پایان این بحث ها مسی تکلیف خود را با اینترمیامی و بارسلونا مشخص کرد.

با وجود این، پس از پایان فصل ۲۰۲۳ برای صورتی‌ها، لیونل مسی در این باره شفاف‌سازی کرد و گفت: «من به نتایج اینترمیامی افتخار می‌کنم. ما اولین قهرمانی تاریخ باشگاه را به‌دست آوردیم و به پلی‌آف هم نزدیک بودیم. نشانه‌های خوبی را دیدیم و می‌خواهیم در فصل آینده حضور پررنگ‌تری در رقابت‌ها داشته باشیم.»


بیشتر بخوانید: حضور زنان در ورزشگاه آزادی


مسی در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: «مطمئن هستم که لحظاتی باورنکردنی را با این تیم، این شهر و این باشگاه تجربه خواهم کرد.»

لیونل مسی تکلیف خود را با اینترمیامی مشخص کرد و ضمن اعلام این که تا فوریه ۲۰۲۴ که فصل بعدی لیگ MLS شروع می‌شود، گفت: به قراردادی قرضی فکر نکرده و جدایی موقت از اینترمیانی را تکذیب می‌کنم.

لیونل آندرس مسی زادهٔ ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ که با نام لئو مسی نیز مشهور بوده، بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که در پست مهاجم و به عنوان کاپیتان برای باشگاه اینتر میامی آمریکا و تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند. او به‌طور گسترده به‌عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال دانسته می‌شود. لیونل مسی پس از جدایی از بارسلونا، در اوت ۲۰۲۱ با پاری سن ژرمن قرارداد امضا کرد و در دو فصل حضور خود در این باشگاه، دو بار قهرمان لیگ ۱ شد. مسی در ژوئیه ۲۰۲۳ به باشگاه آمریکایی اینتر میامی پیوست.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان