تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
کد خبر : 84226

مسیرگشایی 24 متری شهید اسماعیلی آماده بهره برداری شد

مسیرگشایی 24 متری شهید اسماعیلی آماده بهره برداری شد
شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: مسیرگشایی شهید اسماعیلی به زودی با ۴۹۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری می رسد.

به گزارش شهر بورس، موسی زارعی با بیان اینکه مسیرگشایی ۲۴ متری شهید اسماعیلی در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز یکی از مهمترین و اصلی ترین پروژه های مسیرگشایی در تبریز است اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان برای تردد آسان از معابر و روان سازی عبور و مرور شهری این خیابان به طول  ۳۲۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۴۹۰ میلیارد ریال در روزهای آینده افتتاح و تقدیم شهروندان می شود.

وی در مورد فعالیت‌های تملک مسیرگشایی محله مذکور اشاره کرد و افزود: تعداد املاک واقع در پروژه مسیرگشایی شهید اسماعیلی، ۸۲ ملک بود که تمامی املاک واقع در مسیر تملک و مسیرگشایی این محله کامل شده است.

زارعی با اشاره به اقدامات تکمیلی این پروژه گفت: به همت  تمامی دست اندر کاران عوامل اجرایی پروژه، خاکبرداری محل انجام پذیرفته عملیات جدول‌گذاری در ضلع شرقی، غربی و رفوژ میانی، جمع آوری تاسیسات شهری و اجرای همزمان شبکه فاضلاب، گاز و شبکه برق در دست اجرا قرار دارد.


نواقص ایستگاه‌ های خط ۱ قطار شهری تبریز احصاء می شود


وی ادامه داد: با اتمام جدول گذاری این پروژه، توسط عوامل فنی و عمرانی شهرداری منطقه، عملیات پله گذاری،  تسطیح، رگلاژ و آسفالت ریزی  مسیر اجرا شد.

زارعی حجم آسفالت استفاده شده در این پروژه را ۷۶۰ تن عنوان کرد و تصریح کرد: با پایان آسفالت ریزی مسیر این پروژه در آستانه بهره برداری قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۰ یادآور شد: مسیرگشایی این خیابان، مطالبه چند ساله شهروندان بوده که افتتاح آن برای بافت پرتراکم و ترافیکی شهر حائز اهمیت است و با بهره‌برداری از این مسیر به طول ۳۲۰ متر علاوه بر ارزش افزوده املاک، شاهد اتصال این مسیر به خیابان سعدآباد، کوثر و خیابان ۴۰ متری خواهیم بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان