شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
کد خبر : 7134

مسکن در نیمه دوم سال ارزان می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، یک کارشناس بازار مسکن با اشاره به وضعیت قیمت مسکن در نیمه دوم سال به تجارت‌نیوز گفت: پیش‌بینی قیمت مسکن در نیمه دوم سال براساس میزان نرخ تورم رشد پلکانی دارد. آنچه از وضعیت بازارهای موازی این بازار همچون قیمت طلا، دلار و بورس مشخص است، قیمت مسکن نیز در شش

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، یک کارشناس بازار مسکن با اشاره به وضعیت قیمت مسکن در نیمه دوم سال به تجارت‌نیوز گفت: پیش‌بینی قیمت مسکن در نیمه دوم سال براساس میزان نرخ تورم رشد پلکانی دارد. آنچه از وضعیت بازارهای موازی این بازار همچون قیمت طلا، دلار و بورس مشخص است، قیمت مسکن نیز در شش ماه آینده رشد معقولی خواهد داشت؛ این در حالی است که روند بازارهای موازی خانه نیز باید رشد متعادلی داشته باشد.

منصور غیبی افزود: فعلا بازار مسکن روند گیج کننده‌ای دارد اما آرامش بر این بازار حاکم است. فروشندگان خانه برای قیمت آن خود سقفی را در نظر گرفته‌اند که از ارقام خود پایین‌تر نخواهند آمد و از طرفی به دلیل رکود در این بازار قیمت‌های مورد نظر خود را کاهش نمی‌دهند.

او اظهار کرد: برآورد ما این است که این بازار در نیمه دوم سال رونق خواهد داشت. خرید و فروش مسکن به حالت عادی باز خواهد گشت و یک رفت و برگشت دو سویه در این بازار رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید؛
همه عوامل ریزش بورس در ۴ روز پُر استرس/ رشد مجدد طی روزهای آتی

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان