شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 54378

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

مروری بر رفتار سهامداران عمده تفارس/ حقوقی ها نوسان گیری کردند؟

مروری بر رفتار سهامداران عمده تفارس/ حقوقی ها نوسان گیری کردند؟
طی یکی، دو روز اخیر رفتار سهامداران عمده در نماد تفارس موجب ایجاد شائبه‌هایی شده است. طی این گزارش، رفتار سهامداران عمده تفارس مورد بررسی قرار گرفته شده است.

شهر بورس – محمد مصدری: نماد تفارس که در اوایل خردادماه بازگشایی شده، حواشی زیادی داشته است. در این بین، خرید و فروش سهامداران درصدی نماد تفارس موجب اعتراض سهامداران خرد شده که در این گزارش، رفتار سهامداران عمده تفارس مورد بررسی قرار گرفته شده است.

دو شرکت ثروت آفرینان آرمان و توسعه دانش مدیریت رادین؛ حقوقی‌هایی بودند که به عنوان سهامدار درصدی، نام آنها در تابلوی تفارس به چشم می‌خورد، اما این دو حقوقی روز گذشته (سه‌شنبه) اقدام به فروش بخشی از سهام خود کردند تا نام آنها از بین سهامداران عمده خارج شود.

همین اتفاق باعث شد تا شائبه‌هایی مبنی بر نوسان گیری ثروت آفرینان آرمان و توسعه دانش مدیریت رادین در نماد تفارس به وجود بیاید، اما اصل ماجرا چه بوده است؟


بیشتر بخوانید: بازگشایی تفارس؛ اتفاقی عجیب در فرابورس


رفتار سهامداران عمده تفارس

دو شرکت ثروت آفرینان آرمان و توسعه دانش مدیریت رادین از ابتدای بازگشایی نماد تفارس در این نماد خریدار بودند تا اینکه در روز دوشنبه گذشته (30 خرداد) و همزمان با رسیدن نماد به صف فروش در بین سهامداران عمده نام‌شان دیده شود.

با این حال، این دو حقوقی روز گذشته (سه‌شنبه) بار دیگر دست به فروش سهام خود زده و از جمع سهامداران بالای درصدی خارج شدند.

شنیده می‌شود که شرکت ثروت آفرینان آرمان تنها حدود یک میلیون برگه سهم و شرکت توسعه دانش مدیریت رادین حدود 200 هزار برگه سهم به فروش رسانده‌اند و در صورتی که در معاملات امروز و یا روزهای آینده مقدار بسیار کمی از سهام شرکت تامین سرمایه خلیج فارس را خریداری کنند، بار دیگر به جمع سهامداران درصدی باز خواهند گشت.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − 4 =

پراپ تریدینگ

کمان