شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۰۴
کد خبر : 118711

مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک آغاز شد + جزئیات

مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک آغاز شد + جزئیات
ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی (فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای دهک‌ اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود.

به گزارش شهر بورس به نقل از اکوایران، مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی تحت عنوان «طرح فجرانه» از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. بر اساس این طرح یارانه تشویقی خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم درآمدی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته و خانوارها می‌توانند به مدت سه ماه از اقلام کالابرگی خرید کنند.

ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی (فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای دهک‌ اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود. پیش‌تر، وزارت رفاه اعلام کرده بود که دومین مرحله از اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از ۱۷ اسفندماه سال جاری آغاز خواهد شد.

بر اساس طرح فجرانه کالابرگ، ۷ دهک درآمدی در صورت خرید ۱۱ قلم مواد خوراکی از سبد غذایی تعریف شده شامل برنج، گوشت مرغ، گوشت قرمز، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات، مشمول بهره‌مندی از یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی (غیرنقدی) می‌شوند که مبلغ یارانه ۴۰۰ هزار تومانی با احتساب یارانه مضاعف، ۶۲۰ هزار تومان و یارانه ۳۰۰ هزار تومانی به ۵۲۰ هزار تومان افزایش می‌یابد. در واقع در این طرح به ازای هر یک از اعضای خانوار یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومان تخصیص می‌یابد.


بیشتربخوانید: زمان آغاز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ مشخص شد


استقبال ۸۷ درصدی مردم از فاز یک طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی

فاز اول اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی که از ۱۷ اسفند ماه جاری ‌به مناسبت دهه فجر آغاز شده تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و اعتبارات و یارانه تشویقی هر ماه جداگانه در حساب سرپرست خانوار شارژ خواهد شد. فاز دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان با واریز دومین شارژ اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی از روز جمعه ۱۸ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت.

در مرحله اول اجرای طرح فجرانه ۴۶ میلیون بسته غذایی توزیع شده و استقبال ۸۷ درصدی مردم را به دنبال داشته است که پیش‌بینی می‌شود مرحله دوم اجرای طرح نیز با استقبال رو به رو شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 7 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان