تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
کد خبر : 92695

مدیرعامل سایپا از ورود 3 محصول جدید خبر داد

مدیرعامل سایپا از ورود 3 محصول جدید خبر داد
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای دستورات رئیس جمهور، امسال و در سال آینده 3 محصول جدید به سبد محصولات سایپا اضافه خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: خودروی آریا با موتور M۲۰ با مصرف سوخت کمتر از ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، نخستین خودرویی بود که مورد بازدید رئیس کمیسیون صنایع مجلس قرار گرفت. این خودرو در بالاترین سطح کیفیت عرضه خواهد شد و اکنون ۳۵ دستگاه از این خودرو با موتور M۲۰  در حال طی کردن مراحل تست فنی است که پس از دریافت تاییدیه‌های لازم، در تیرماه ۱۴۰۳ به تولید انبوه و عرضه خواهد رسید. این خودرو با مصرف سوخت ۹ دهم لیتر در حالت هیبرید، در بالاترین سطح کیفیت به بازار عرضه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا ادامه داد: در راستای دستورات رئیس جمهور و پیرو سیاست‌های دولت، امسال و در سال آینده ۳ محصول جدید آریا، شاهین اتوماتیک و چانگان به سبد محصولات سایپا اضافه خواهد شد.

او گفت: با اصلاح روش قیمت‌گذاری و با توجه به استراتژی‌های تعریف شده، امکان کاهش زیان انباشته عملیاتی خودروسازان وجود دارد. بهره‌وری در فرآیند تولید، به کاهش زیان عملیاتی منجر می‌شود که با کاهش هزینه‌های سربار و مدیریت صحیح زنجیره تامین و شرکت‌های اقماری، این کاهش زیان عملیاتی شده است.


فروش فوق العاده بهمن موتور تکذیب شد


نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 7 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان