شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر : 57907

مدیرعامل جدید گروه مالی ساتا معارفه شد

مدیرعامل جدید گروه مالی ساتا معارفه شد
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) طی احکامی، حسین کرمی را به‌عنوان مدیرعامل و عضو جدید هیئت مدیره گروه مالی ساتا منصوب کرد.

به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط عمومی گروه مالی ساتا، آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید گروه با حضور نمایندگان هیئت مدیره شرکت و نمایندگان ساتا برگزار شد و احکام آغاز مأموریت دکتر کرمی به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره به وی ابلاغ شد.

کرمی پیش‌ازاین مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری امین توان آفرین ساز بود که در مرداد سال 1400 در بازار فرابورس با نماد «وامین» درج و بازگشایی نماد شد.

در حال حاضر ارزش روز این شرکت که قریب 500 هزار بازنشسته نیروهای مسلح سهامدار حقیقی آن هستند، بیش از 112 هزار میلیارد ریال بوده و گروه مالی ساتا با بیش از 80 درصد سهام، مالک اصلی این شرکت به شمار می‌رود.

مدیرعامل جدید گروه مالی ساتا دانش‌آموخته رشته مدیریت مالی دانشگاه تهران بوده و سوابق عضویت در هیئت مدیره و مدیریتی بسیاری از نهادهای مالی بزرگ بازار سرمایه را در کارنامه اجرایی خود دارد.


بیشتر بخوانید:جزییاتی از طرح مالیات بر عایدی سرمایه


گروه مالی ساتا هم وابسته به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) است که در چشم‌انداز ترسیمی خود قصد دارد با ایجاد هم‏افزایی و تکمیل زنجیره ارزش خدمات مالی و سرمایه‏گذاری، جايگاه یکی از سه گروه مالی برتر کشور را به لحاظ ارزش دارايی‏ها و حضور اثرگذار در بازار با اتکاء به توانمندی‏هاي مديريتی و سرمايه انسانی خود بر بستر ارزش‏های بنیادین تعریف ‌شده و در تعامل سازنده با اقتصاد ملی در اختيار داشته باشد.

گروه مالی ساتا سهامدار و مالک اصلی چهار نهاد مالی شامل «کارگزاری آرمون بورس»، «شرکت سرمایه‌گذاری امین توان آفرین ساز»، «صندوق بازارگردانی مهرگان» و «سبدگردان مهرگان» است و با داشتن ارزش روزی معادل 550 هزار میلیارد ریال مراحل پذیرفته شدن در بازار سرمایه را طی می‌کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان