صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر : 79254

محور حرکت های اقتصادی در آذربایجان شرقی بخش خصوصی است

محور حرکت های اقتصادی در آذربایجان شرقی بخش خصوصی است
صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: محور حرکت های اقتصادی در استان بخش خصوصی است،

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که محور حرکت های اقتصادی در استان بخش خصوصی است، گفت: رشد تولیدات صنعتی در آذربایجان شرقی از سال گذشته آغاز شده است و امیدواریم امسال ثمرات این اقدامات به عرصه ظهور برسد.

صابر پرنیان، ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت امنیت پایدار برای توسعه فعالیت های اقتصادی افزود: سپاه در هر زمان مدافع تولید و کسب و کار در استان بوده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری سپاه عاشورا در رفع موانع تولید اظهار کرد: سپاه همواره حامی سازمان صمت استان بوده و به صورت ویژه با دستگاه های حوزه اقتصادی همکاری کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به مزایای بهره مندی از ظرفیت های سامانه جامع تجارت اشاره کرد و گفت: سال گذشته از حدود 55 هزار مورد بازرسی، پنج هزار و 400 فقره پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

ضرورت تبیین تخصصی توانمندی‌های اقتصادی به جامعه

پرنیان با بیان این که در امر نظارت و بازرسی بر بازار، بر اصل تنظیم‌گری معتقد هستیم، افزود: رویدادهای بسیار بزرگی در حوزه صنعت در حال وقوع است ولی به دلیل این که در تبیین مسایل مختلف در جامعه ضعف وجود دارد برای همین دشمن با ایجاد ناامیدی از این حربه استفاده می کند بنا بر این توانمندی های اقتصادی باید در جامعه به صورت تخصصی تبیین شود.

تشکیل خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان در آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تشکیل خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان در استان خبر داد و گفت: این اقدام خوشایند در راستای دستیابی به اهداف گام دوم انقلاب و استفاده از ظرفیت جوانان انجام شده است.


ایجاد تورم در جامعه خط قرمز سازمان صمت است


پرنیان با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: بخش خصوصی باید نقشه راه را ترسیم کند و دستگاه های متولی نیز با حمایت مناسب موانع فعالیت را تسهیل کنیم.

وی گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری که تولید را به عنوان یکی از کلیدهای نجات کشور از مشکلات اقتصادی عنوان کردند سازمان صمت نیز در راستای رشد تولید در استان راه اندازی بیش از 500 واحد صنعتی جدید و بیش از 200 طرح توسعه واحدهای صنعتی را برای امسال هدفگذاری کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به شناسایی و پایش 50 مگاپروژه جدید در سال جاری و تکمیل مگاپروژه های سال گذشته افزود: ارتقای ظرفیت 400 واحد تولیدی استان به بیش از دو برابر وضعیت فعلی از دیگر برنامه های سازمان به منظور تحقق شعار سال است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان