شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
کد خبر : 82220

محصولات جدید به لیست فروش سامانه یکپارچه خودرو اضافه شد + جدول

محصولات جدید به لیست فروش سامانه یکپارچه خودرو اضافه شد + جدول
تا ظهر امروز ۲۳ خودرو در دومین طرح فروش سامانه یکپارچه عرضه شد، اما با بازشدن درگاه این سامانه مشخص شد ۲۷ محصول به عرضه گذاشته شده‌اند.

به گزارش شهر بورس، گروه خودروسازی سایپا در اولین روز ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو چهار محصول دیگر را به لیست خودروهای عرضه‌شده در این سامانه اضافه کرد.

کوئیک S، کوئیک R دنده‌ای، کوئیک R اتوماتیک و ساینا S دوگانه‌سوز چهار محصول اضافه‌شده به این سامانه هستند تا بدین ترتیب تعداد خودروهای عرضه‌شده سایپا در این سامانه به 15 محصول برسد.

قیمت ۴ محصول جدید عرضه‌شده در سامانه یکپارچه

قیمت چهار محصول اضافه‌شده به سامانه یکپارچه یکی از پرسش‌های اصلی متقاضیان شرکت در این طرح است. طبق آخرین اعلام شورای رقابت و با احتساب بیمه، مالیات، عوارض و … کوئیک S، اکنون 268 میلیون و 194 هزار تومان، کوئیک R دنده‌ای (DA)، حدود 256 میلیون تومان، کوئیک R اتوماتیک، 338 میلیون و 484 هزار تومان و ساینا S دوگانه‌سوز 279 میلیون و 951 هزار تومان قیمت خورده‌اند.

این چهار محصول اکنون در بازار آزاد ۳۶۵ میلیون، ۳۵۳ میلیون، ۴۴۲ میلیون و ۳۸۷ میلیون تومان قیمت خورده‌اند. بدین ترتیب فاصله قیمت ساینا اس دوگانه‌سوز از کارخانه تا بازار ۱۰۸ میلیون تومان است. این فاصله برای کوئیک آر اتوماتیک ۱۰۴ میلیون و برای دو خودروی کوئیک آر دنده‌ای و کوئیک اس ۹۷ میلیون تومان است.


عرضه 23 مدل خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه


نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − پانزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان