تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 87043

مدیرعامل مس آذربایجان در گفت‌وگو با شهر بورس:

مجمع فملی برای سهامداران خبرهای خوبی خواهد داشت

مجمع فملی برای سهامداران خبرهای خوبی خواهد داشت
مدیرعامل شرکت مس آذربایجان گفت: مجمع فملی امسال هم با خبرهای خوب برای سهامداران در حوزه‌های سرمایه گذاری، فروش و کسب سود برگزار خواهد شد.

معبود عباس زاده در گفت‌وگو با شهر بورس درباره برگزاری مجمع فملی، اظهار داشت: طبق سنوات گذشته مجمع فملی (شرکت ملی مس ایران) امسال هم با خبرهای خوب برای سهامداران در حوزه‌های سرمایه گذاری، فروش و کسب سود برگزار خواهد شد.

وی ادمه داد: ما تقاضا داریم سهامداران این شرکت در این مجمع حضور پیدا کنند و خبرهای خوشی که برای افزایش ثروت مس ایران در سالهای آینده وجود دارد را بشنوند.

نماد اکسیر در بازار فرابورس عرضه خواهد شد

مدیرعامل شرکت مس آذربایجان درباره پذیره نویسی این شرکت در بازار فرابورس ایران گفت: این شرکت به تازگی ثبت شده و در حال حاضر امکان حضور در بازار فرابورس را ندارد و باید بعد از دوسال سودآوری و انتشار صورت‌های مالی، عرضه شود. با این حال به زودی یکی از پروژه‌های کلیدی مس آذربایجان که فاز 3 سونگون است و 528 میلیون یورو سرمایه گذاری داشته با نماد اکسیر عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: از تمام مردم آذربایجان و ایران دعوت می‌کنیم تا این سهم ارزشمند و دارای حاشیه سود بالا را خریداری کنند.


بیشتر بخوانید: معدن مس سونگون تنها محرک اقتصاد راکد استان آذربایجان شرقی


عباس زاده تصریح کرد: ما تمام اقدامات قانونی برای پذیرش این نماد را انجام داده‌ایم. هیئت پذیرش فرابورس هم تاییدیه‌های لازم را صادر کرده است. در روزهای آتی بر اساس شرایط بازار، هیئت مدیره بورس اجازه انتشار را صادر کنند این نماد را عرضه خواهیم کرد.

وی با اشاره برنامه‌های آتی شرکت مس آذربایجان، خاطرنشان کرد: به لحاظ شاخص اقتصادی تولید حدود 400 هزار تن کاتد را در برنامه داریم. 4 میلیارد دلار صادرات کاتد خواهیم داشت و برای صنایع پایین دست مس حدود 200 هکتار مجوز گرفته‌ایم که برای سرمایه گذاری در این حوزه در حال مذاکره با بخش‌های مختلف هستیم.

مدیرعامل شرکت مس آذربایجان تصریح کرد: حدود 120 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بنیادین در فازهای تغلیظ 3 و 4 و فاز 1 و 2 کاتد در حال انجام است. امیدواریم در کمترین زمان آن را به سرانجام برسانیم و ثروت سهامداران را افزایش دهیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان