تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۳۵
کد خبر : 128141

مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم وآفر برگزار می گردد

مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم وآفر برگزار می گردد
شرکت سرمايه گذاری ارزش آفرينان (وآفر) در نظر دارد مجمع عمومی فوق العاده شرکت را در روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه برگزار کند.

به گزارش شهر بورس، شرکت سرمايه گذاری ارزش آفرينان (وآفر) با درج اطلاعیه ای در کدال از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 15:30 روز یکشنبه مورخ 1403/02/30 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران -بزرگراه فتح – 45 متري زرند – بلوار 17 شهريور – نبش بلوار طاووس -مجتمع آوا جنرال برگزار میگردد حضور به هم رسانند.

دستور این جلسه تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس است.

بدين وسيله به استحضار می رساند: در جهت رفاه حال سهامداران محترم، امکان مشاهده مجمع در زمان مقرر از طريق پايگاه اطلاع رسانی به نشانی https://dima.csdiran.ir فراهم می باشد و سهامداران محترم می توانند با ارائه پرسش و نقطه نظرات خود ما را در برگزاری شايسته مجمع همراهی نمايند. همچنين با عنايت به ماده 99 لايحه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت، سهـامداران محتـرمی که مايل به حضور در جلسه مجمع می باشند می توانند طی ساعات اداری از روز شنبه مورخ 29ارديبهشت ماه تا زمان برگزاری، ضمن مراجعه حضـوری به دفتر امور سهـام شرکت ( تهران -بزرگراه فتح – 45 متري زرند – بلوار 17 شهريور – نبش بلوار طاووس -مجتمع آوا جنرال ) نسبت به دريافت برگه ورود به جلسه مجمع اقدام نمايند.


بیشتر بخوانید:آخرین خبر از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت


مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم وآفر برگزار می گردد

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان